27 листопада 2020 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Влада і громадськість
    Регуляторна політика
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
  • Відкриті дані
  • Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Виборець має знати!
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Зайнятість населення
  • Громадська рада при РДА
  • Управління юстиції
  • РДА звітує
  • Центр надання адмін послуг
  • Правове забезпечення
  • Казначейська служба інформує
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Земельні відносини
  • Протоколи ТЕБ та НС
  • Служба за контрактом
  • Електронне звернення
  • Протидія домашньому насильству
  • Робота спостережної комісії РДА
  • АРХІВ НОВИН

    « Листопад 2020 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30            
    Середа, 30 травня 2012 08:19

    Економіка

    Про стан соціально-економічного розвитку Горохівського району за 9 місяців 2020 року

    Протягом 9 місяців 2020 року увага органів влади та місцевого самоврядування приділена роботі щодо забезпечення соціально-економічного розвитку району, зокрема,  аграрного сектору економіки. 

    В   районі  завершується  збір врожаю  сільськогосподарських культур.  Агроформуваннями  району усіх форм власності  зібрано  озимої пшениці 12604 га, обмолочено  озимого ячменю на площі 495 га., ярого ячменю  - 905 га,  озимого ріпаку - 6638 га. Всього намолочено  74,8 тис. тонн  зернових  при  середній  урожайності  62,3 ц/га.

    Серед технічних культур найбільші площі  зібрано сої -  6785 га., намолочено  - 23,6 тис. тонн,  при  середній  урожайності  30,3 ц/га. Завершується збирання соняшника із площі 3065 га. Урожайність його складає 32,7 ц/га.  Розпочато копання цукрових буряків  із площі 1293 га та обмолот  кукурудзи на зерно із площі 4860 га.

    Станом  на 01.10.2019 року поголів’я  ВРХ  в  агроформуваннях району  становить  7034 голів. Утримується  3169 голів   корів та  1433 голів свиней.       Валове виробництво молока становить 13668 тонн, що на 3534 тонн менше  відповідного періоду минулого року.  Середній надій на корову  по  підсумках  9 місяців  по всіх  сільськогосподарських  товаровиробниках  району  склав  4870 кг.  В «Птахокомплексі «Губин» (с.Піски, Холонів) та ТзОВ «Астра» вирощується понад 400 тис. голів курей.

    Для реалізації фінансової підтримки сільськогосподарських товаровиробників, фермерських господарств та особистих селянських господарств розроблена Комплексна Програма розвитку галузі  АПК Горохівського району на 2016 – 2020 роки, яка затверджена рішенням сесії районної ради від 22.12.2015року №2/12  і  передбачає вісім напрямків для фінансової підтримки аграрного сектору. У 2020 році з районного бюджету  було передбачено коштів на 1 напрямок  Комплексної  Програми  на суму 100,0 тис. грн., а це - дотація особистим і фермерським господарствам за посадку садів і ягідників. Станом на 01 жовтня 2020 року нараховано і перераховано дотацію для 1  селянсько-фермерського господарства  з районного бюджету на суму 30,99 тис. грн.

    За  9 місяців 2020 року в районі зареєстровано 163 нових підприємці, а скасовано реєстрацію – у 116.    В цілому станом на 1 жовтня 2020 року в у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців перебуває 1249 фізичних осіб-підприємців  та 375 юридичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності.

    Згідно останньої статистичної інформації за попередній рік в районі немає великих підприємств.  До середніх відноситься 10 діючих підприємств, на яких працює 1130 осіб; до малих – 225 діючих підприємств, де працюють 1083 особи.

    Горохівською районною філією Волинського обласного центру зайнятості організовано 4 заходи (семінари) на тему: «Генеруй бізнес-ідею та розпочни свій бізнес», в якому взяло участь 45 громадян з числа безробітних. Одноразову допомогу по безробіттю  для організації підприємницької діяльності надали одній  особі.  Фахівцями постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо організації підприємницької діяльності під час індивідуальних прийомів у особистих консультантів, під час масових і групових заходів згідно чинного законодавства.

    У період карантинних обмежень Горохівською районною філією Волинського обласного центру зайнятості з 12.03.2020 року по 30.06.2020 року проведено 51 онлайн вебінарів із безробітними щодо ознайомлення з правами та обов'язками безробітних під час перебування на обліку в центрі зайнятості. Ознайомлення з освітнім порталом ДСЗ, платформою ДСЗ з профорієнтації, цифрова освіта  Прометеус, Coursera  та віртуальною платформою емоційної підтримки Моніторингового центру КМДА з протидії СОVID-19, а також щодо правильного написання резюме та співбесіди з роботодавцем.

    Впродовж  дев’яти місяців 2020 року Центром  надання адміністративних послуг райдержадміністрації надано громадянам  та суб’єктам господарювання 12902 послуг, найбільше – реєстрація нерухомого майна – 5624.  В цілому надається 135 видів адміністративних послуг.  Працює  відділ «Центр надання адміністративних послуг» Горохівської міської ради, який надає 18 видів адміністративних послуг.

    Для покращення якості надання адміністративних послуг  Горохівською міською радою спільно з ЦНАПом райдержадміністрації була подана заявка для участі у  Програми «U-LEAD з Європою» 3 раунду фази впровадження в частині створення / модернізації центрів надання адміністративних послуг.  23.01.2019  укладено Меморандум  про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг про створення та роботу спільного ЦНАПу у формі роботи міський  ЦНАП та ЦНАП райдержадміністрації в одному приміщенні. Розпочаті роботи по облаштуванню даного об’єкту на етапі завершення.

    На території району  є такі промислові підприємства, що виробляють продукцію: товариства з обмеженою відповідальністю «Пода-Волинь» та «Даніка протеїн», приватні підприємства «Вікторія ГОЛД», «Злагода», товариства з обмеженою відповідальністю «Горсталь», приватно-орендні сільськогосподарські підприємства імені Т. Шевченка та імені І. Франка, фермерське господарство «Зоря».  Ними  за січень-серпень 2020 року реалізовано продукції в діючих цінах на суму 82 млн. 349 тис. грн..

    8 вересня розпочав роботу по переробці  цукрових буряків Горохівський цукровий завод. Це четвертий сезон після його реконструкції. Його власники ПП «Агрo-Експрес-Сервіс» забезпечують роботою понад 420 жителів селища Мар’янівка та навколишніх сіл.

    Наповнення дохідної частини місцевих бюджетів району власними  коштами склало 101млн.590тис.грн. або 104,1 відсотка до планових призначень.

    Надходження до бюджетів району власних коштів  збільшилися до попереднього року  на 3млн.969 тис.грн. Забезпечено виконання надходжень до всіх рад району, за виключенням бюджету чотирьох рад.

    Проведено 1 аукціон з продажу права оренди на 2 земельні ділянки загальною площею 44,04  га на території Колодеженської та Рачинської сільських рад. Орендна плата встановлена на рівні 8 відсотків від нормативно-грошової оцінки, що становить  50,325 тисяч гривень в рік.

    Протягом червня-серпня місяців поточного року  районною робочою групою проводився аудит земель сільськогосподарського призначення на території району відповідно до розпорядження  голови  райдержадміністрації №136 від 29.05.2020 «Про утворення робочої групи для проведення аудиту земель сільськогосподарського призначення» із змінами.

    Робочою групою було виявлено незаконне використання 14 земельних ділянок державної власності сільськогосподарського призначення загальною площею 416,71га.

    Встановлено, що дані земельні ділянки перебували в оренді, термін дії яких закінчився 31 грудня 2019 року без пролонгації. Матеріали по результатах даного  аудиту земель направлені в Володимир-Волинську місцеву прокуратуру та в Головне управління Держгеокадастру у Волинській області для вжиття заходів щодо встановлення винних осіб та притягнення їх до відповідальності, а також здійснення дій для стягнення недоотриманих сум місцевим та державним бюджетами.

    Розпорядженням голови облдержадміністрації від 19 лютого 2020 року №85  затверджено перелік об’єктів, фінансування і підготовчі роботи яких у 2020 році  здійснюються за рахунок  субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області, зокрема включено дороги Горохівського району:

    1) капітальний ремонт автомобільної дороги  місцевого значення О-030207 Печихвости – Підбереззя – Лемешів – Рачин – Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км5+200 до км 5+422); відбувся тендер, але ТОВ Луцька ДПМК очікує рішення по скарзі про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та дискримінаційних вимог у тендерній документації у закупівлі  (очікувана вартість робіт 55451,5 млн.грн.);

    2) капітальний ремонт  вулиць і доріг комунальної власності  -  вул.Котляревського м. Горохів в обсязі 1000 тис. грн.; подані документи на тендер;

    3) капітальний ремонт  автодороги С 030223 Угринів – Дубова Корчма в обсязі 8534,4 тис. грн. Роботи  виконані. Кошти освоєні.

    4) капітальний ремонт моста на а\д О 030214 /H-17/-Сенкевичівка–Липа–Берестечко км 33+738 в обсязі 8900 тис. грн. - виконано робіт і освоєно коштів на суму 2202,00 тис.грн.                                                                                    

    Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Горохівського району протяжністю 381,5 км. в поточному році надає МП «Шлях» м.Луцьк. Загальний обсяг фінансування становить 3342,3 тис. грн., в тому числі на зимове утримання. Даним підприємством до кінця року ремонтні роботи плануються на відрізках доріг С 030214 (Скобелка – Холонів-Звиняче), О 030206 (Терешківці – Звиняче) та О 030209 (Пустомити –Мирне). 

    У червні 2020 року  райдержадміністрацією подано пропозиції в ОДА щодо об’єктів, фінансування яких необхідно здійснити у  2020 році за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій.  На даний час вирішено питання фінансування вісьмох інвестиційних проєктів на суму 2549,736 тис.грн. згідно розпорядження КМУ №891-р від 08.07.2020. Роботи на об’єктах виконуються та  оплачуються, а саме:

    1) Капітальний ремонт. Заміна підлоги в спортивному залі ЗОШ І-ІІ ст. у    Сільце Горохівського району Волинської області- передбачено коштів -199,973 тис.грн., проведено касових видатків- 109,4 тис.грн.( проєктно-кошторисна вартість- 199,973 тис грн.);

    2) Капітальний ремонт. Заміна вікон у ЗОШ I—III ст. в с. Мерва Горохівського району Волинської області- передбачено коштів 170,00 тис.грн.,  проведено касових видатків-  6,2 тис.грн  проєктно-кошторисна вартість-170,0 тис грн.);

    3) Капітальний ремонт даху загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня с. Колодеже на вул. Шкільна, 3 Горохівського району Волинської області- передбачено коштів 250,00 тис.грн., касові видатки не проводились (проєктно-кошторисна вартість- 721,618 тис грн.);

    4)Капітальний ремонт приміщення дошкільного навчального закладу "Сонечко" в с.Перемиль Горохівського району Волинської області- ередбачено коштів  630,00 тис.грн., касові видатки не проводились (проєктно-кошторисна вартість 685,7 тис грн.) ;

    5)Капітальний ремонт приміщення Будинку культури с.Печихвости Горохівського району Волинської області (ремонт даху)- передбачено коштів 399,763 тис.грн., проведено касових видатків- 399,8тис.грн.  (проєктно-кошторисна вартість  -1582,85 тис. грн .) ;

    6) Капітальний ремонт підвальних приміщень адмінбудинку сільської ради по вул. Центральна,25б в с.Підбереззя Горохівського району Волинської області- передбачено коштів 400,00 тис.грн., а проведено касових видатків- 201,4 тис.грн. (проєктно-кошторисна вартість-1262,1 тис грн.);

    7) Реконструкція мереж вуличного освітлення від КТП №486 по вул. Берестейській, вул.Рузаки в с.Зелене Горохівського району Волинської області- передбачено коштів 300,00 тис.грн., чекають змін до розпорядження КМУ для редагування назви проєктно-кошторисної документації, тендер не проводився (проєктно-кошторисна вартість- 559,296 тис грн..);

     8) Реконструкція приміщень центральної районної лікарні під Горохівську амбулаторію загальної практики сімейної медицини по вул.Парковій, 22 в м.Горохові Волинської області- передбачено коштів 200,00 тис.грн., (проєктно-кошторисна вартість- 1582,85 тис. грн.).

    У зв’язку із пізнім надходженням у 2019 році  коштів   субвенції згідно розпорядження КМУ № 1192-р від 04.12.2019  перехідні залишки її на поточний рік  склали 230 тис. грн. Станом на 1 жовтня 2020 року за кошти цієї субвенції з капітального ремонту благоустрою території районного народного дому “Просвіта” по вул.Паркова, м.Горохів, Волинська обл. підрядник «Підприємство "ПІК", який знаходиться в м. Луцьк  роботи не проводив. Умови договору не виконані.

    В рамках реалізації проєкту Світового банку «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» у районі майже завершені  роботи і до кінця поточного року мають ввестися в експлуатацію об’єкти з  реконструкції фельдшерського пункту села Печихвости під амбулаторію загальної практики сімейної медицини (вартість - 5,1 млн грн.), недіючого приміщення дитячого садка під амбулаторію загальної практики сімейної медицини в селі Лобачівка (вартість – 9,7 млн грн.), аптеки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини в селі Журавники (вартість - 4,7 млн грн.), частини приміщень дитячого садка під амбулаторію загальної практики сімейної медицини в селі Скобелка (вартість – 7,6 млн грн.).        

    Щодо коштів районного бюджету, то вони виділялися в основному на співфінансування проєктів, на виготовлення проектно-кошторисної документації, на реалізацію заходів районних цільових програм.

    Соціальна сфера. Протягом 9 місяців 2019 року  статус безробітного отримали 1392 громадяни,  в тому числі соціально-вразливого населення 543 особи   (39  відсотків).  Всього працевлаштовано на вільні та  нові робочі місця 570 безробітних.

    Значна увага приділяється створенню додаткових робочих місць за рахунок компенсації  роботодавцям єдиного внеску для працевлаштування безробітних.  Так на новостворені робочі місця працевлаштовано 20 осіб, які є  безробітними  квотної категорії незайнятого населення, що потребують додаткових гарантій соціального захисту (передпенсійний вік,  жінки з дітьми до 6 років,  тощо).

    За   направленням Горохівської районної філії Волинського обласного центру зайнятості  проходили  професійне навчання 179 осіб з числа  безробітних, що перебували на обліку,  з  них - 2 особи учасники  бойових дій. Всього ж на обліку в районній філії перебував  56 безробітних, що брали участь в   АТО.

    Горохівський район знаходиться на 9 позиції серед районів області по рівню заробітної плати. Відповідно до статистичних даних середня заробітна плата штатних працівників району за квітень – червень 2020 року становила 7899 грн., яка в порівнянні до відповідного періоду минулого року зменшилася на 1,7 %.

    Заборгованість із виплати заробітної плати у Горохівському районі станом на 01.10.2020 становить 151,1 тис.грн. Боржником є філія «Горохівський автодор», термін заборгованості – 1 місяць, кількість працівників – 31 особа.

    Протягом 2020 року відбулось 2 засідання міжвідомчої робочої групи з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на погашення заборгованості, підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати. Заслухано 5 керівників підприємств, установ, організацій, рівень заробітної плати яких нижчий від законодавчо встановленого рівня.

    З початку 2020 року проведено 10 засідань робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, під час яких проведено 39 відвідувань  щодо інформування суб’єктів підприємницької діяльності, стосовно фактів неоформлених трудових відносин між роботодавцем та найманим працівником, дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати, а також здійснення підприємницької діяльності без  державної реєстрації.

     За результатами проведеної роботи  фізичні–особи підприємці оформили трудові договори з 18 найманими працівниками, з повідомленням в ДФС, 10 фізичних осіб зареєстрували ведення своєї підприємницької діяльності.

    З початку 2020 року проведено 24 засідань районної комісії з питань призначення державної соціальної допомоги, житлових субсидій та  пільг малозабезпеченим сім’ям та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. За результатами роботи комісій складено протоколи, описані справи передано для опрацювання.

    Відповідно до Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми” відділом соціальної допомоги управління соціального захисту населення  станом на 01.10.2020 р. призначено державних  допомог сім’ям з дітьми,  в  тому числі:

    - за призначенням допомоги по вагітності і пологах   звернулось 219 чол., допомога нарахована   на суму 966,1 тис.грн.;         

     - за призначенням допомоги при народженні дитини звернулося 304 чол., допомога нарахована на суму 12574,8 тис.грн.;

    - допомога при усиновлені дитини  нарахована 4 сім’ям на суму 3,9 тис.грн.;   

     - на допомогу  одиноким матерям   звернулося 586 чол., допомога нарахована  на суму 6072,2 тис.грн.; 

     - на допомогу  на дітей, які знаходяться під опікою чи піклуванням  звернулося 23 опікунів, допомога нарахована  на суму  1574,2 тис.грн.;  

    - на допомогу багатодітним сім’ям звернулось 86 чол., допомога нарахована на суму 10291,6 тис.грн.

    Допомога по догляду за інвалідом І або ІІ  групи внаслідок психічного розладу   призначена 229 одержувачам  на суму  4445,6тис.грн.

    Державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства  та дітям з інвалідністю    призначена 924 інвалідам  на суму 18658,9 тис.грн.

    Відповідно до Постанови  Кабінету Міністрів України №189 від 22.02.2006 року “Про Порядок призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме” допомога призначена 1 сім’ї, на суму 50,4 тис.грн.

    За призначенням державної соціальної допомоги як малозабезпеченим сім’ям  звернулося 274 сімей,  призначено державну соціальну допомогу на суму 15851,5 тис.грн.

    Відповідно до Закону України “Про соціальні послуги” компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги  станом на 01.10.2020 р. призначено 75 чол. на суму 121,0 тис.грн. 

    Відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам”  на допомогу   призначено 232 чол., яким  нарахована  допомога на суму 3215,3 тис.грн., 

    Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від  31.01.2007 року № 81 “Про Порядок призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною”   станом на 01.10.2020 року  на обліку перебуває 6 прийомних сімей та  2 будинки сімейного типу, яким призначена соціальна допомога на 20-х дітей-сиріт та грошове забезпечення прийомним батькам загальною сумою 1573,0 тис.грн. 

    Всього  станом на 01.10.2020  нараховано допомог, що фінансуються за рахунок субвенцій на суму 75682,3тис.грн., та профінансовано  75682,3 тис.грн.

    Відповідно Постанови КМУ від 01 жовтня 2014 року № 509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб згідно журналу  видачі довідок, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або районів проведення антитерористичної операції  обліковано  129 осіб, яким відповідно видано довідки про взяття на облік особи, переміщеної з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.

    Відповідно Постанови КМУ  від 01 жовтня 2014 року № 505 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг  призначено 16 особам,  на  суму 249,0 тис.грн.  

    Згідно Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива станом на 01.10.2020 звернулось 668 заявників на призначення житлової субсидії на житлово-комунальні послуги та  472 осіб на придбання твердого палива та скрапленого газу.

    Користується субсидією для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 4780 сімей. 

    Підготовлено та проконтрольовано відомості нарахувань по банківських установах та поштових відділеннях на 5620 одержувачів на суму 7693,1 тис.грн.

    Виплачено  допомоги  на дітей фізичним особам –підприємцям у зв’язку з поширенням COVID 19- 90 одержувачам на суму 748,3 тис.грн.

    Для призначення і виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення сім’ям осіб, визначених абзацами п’ятим - восьмим пункту 1 статті 10 Закону, для осіб з інвалідністю I-II груп, яка настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, визначених пунктами 11-14 частини другої статті 7 Закону, та які потребують поліпшення житлових умов і перебувають на обліку за місцем проживання відповідно до Житлового кодексу Української РСР – поставлено на облік 2 особи з інвалідністю внаслідок війни.

    На обліку на забезпечення санаторно-курортним лікуванням перебуває 664 особи з інвалідністю від загального захворювання, 12 інваліди ВВ війни (на одержання компенсації), 2 учасники бойових дій, 14 учасників війни та 24 учасники АТО.

    Проводиться роз’яснювальна робота в телефонному режимі з учасниками бойових дій АТО та з інвалідністю щодо забезпечення санаторно-курортного лікування, проходження психологічної реабілітації, узгоджуються терміни перебування  та санаторно-курортні заклади де бажають оздоровитись.

    У січні 2020 року виділено 100,00 тис. грн. на проходження реабілітації дітей з інвалідністю. Проводиться робота щодо укладення договорів та направлення до Центрів реабілітації діток з інвалідністю.  Направлено 5 дітей  з інвалідністю на комплексну реабілітацію на загальну суму 99,8 тис. грн. 

    Відповідно до Закону „Про основи соціальної захищеності інвалідів” постійно проводиться робота по виявленню інвалідів, які бажають працювати. Списки таких осіб подаються до центру зайнятості у встановленій формі. Також ведеться облік  інвалідів, які бажають навчатись у Всеукраїнському Центрі професійної реабілітації.

    Відповідно до „Порядку надання одноразової грошової матеріальної допомоги малозахищеним громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах”  прийнято  40 заяв з необхідними документами. До Центру по здійсненню соціальних виплат обласної ради надійшло 1 звернення щодо  надання матеріальної допомоги. Звернення опрацьовані та надісланні пропозиції щодо їх виплати.

    Відповідно до листа департаменту соціального захисту облдержадміністрації від 24.01.2020 року звірено та надіслано списки ветеранів ОУН-УПА для проведення їм щомісячної виплати.

    З метою перевірки нужденності сім’ї та цільового використання коштів у певному виді допомоги державними соціальними інспекторами управління складено   1197  актів  обстеження матеріально-побутових умов сімей, які звернулись за наданням житлових субсидій, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, допомоги на дітей одиноким матерям з урахуванням доходів, допомоги по догляду.

    Відповідно до Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» cектором з питань постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи здійснюється виконання програм, пов’язаних із соціальним захистом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

    Станом на 01.10.2020 року проведено  нарахування та виплати громадянам, що належать до першої та другої категорії постраждалих: 

    – щомісячна грошова допомога у зв’язку з обмеженням споживання продуктів харчування та компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи –61 одержувач на суму 170227,20 грн.;

    • одноразова компенсація на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (стаття 48 Закону, постанова КМУ від 14.05.2015 №285) виплачена в сумі 6205,00 грн.;

    Затверджено з обласного бюджету на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 158,0 тис.грн.

    Відшкодовано  витрат за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами громадян в сумі 23,1 тис. грн.

    Проводиться робота щодо укладення трьох-сторонніх договорів з санаторно-курортними закладами такими, як «Лісова Пісня», «Трускавецькурорт»,санаторій ім.Горького м.Одеса, санаторій матері та дитини «Пролісок». Направлено  на санаторно-курортне оздоровлення в санаторії 9 постраждалих  осіб.

    Здійснюється прийняття та оформлення документів на «Комісію з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій»  та видача відповідних посвідчень у зв’язку із затвердженням нових зразків посвідчень.  

    Мережа закладів дошкільної освіти району складається із 34 установ, 6 із яких з короткотривалим перебуванням дітей (місто – 5, село – 29). Працює 63 групи, в яких виховується 1297 дітей (місто – 551, село – 746). Показник охоплення дошкільною освітою  від 1 до 6 років становить – 56%, від 3 до 6 років – 77%.

    За ІІІ квартал поточного року у районі прийнято 4 електронних заявок від батьків у ЗДО на 2020 рік.

    Усього  закладів загальної середньої освіти–51, у них класів – 432,  учнів – 5825;  з них закладів І ступеня – 8, у них класів – 15, учнів – 124;  закладів І-ІІ ступеня – 22, у них класів – 139, учнів – 1447;  закладів І-ІІІ ступеня – 21, у них класів – 278, учнів – 4254.

    Усього в закладах  загальної середньої освіти району 1-4 класів–181, учнів – 2344; 5-9 класів – 207,  учнів – 2914; 10-11 класів – 44,  учнів – 567.

    Закладів  загальної середньої освіти у районі за типами  поселень: міських закладів освіти – 5, у них класів – 104, учнів – 2171;  сільських закладів освіти  – 46, у них класів – 328,  учнів 3654.

    Середня наповнюваність класів у міській місцевості становить 20,9 чол.,  у сільській 11,1, а загалом по району  13,5 чол.

    Для учнів, де менше 5 у класах,  організовано індивідуальну форму навчання відповідно до Положення про індивідуальну форму навчання. Функціонує 22 малокомплектні школи, що становить 43% від загальної кількості закладів загальної середньої освіти. Зокрема: малокомплектних закладів освіти І-ІІІ ступенів – 2 (сіл Новосілки, Колодеже),  закладів освіти І-ІІ ступенів – 14 (сіл Борисковичі, Ватинець, Гектари, Жабче, Зелене, Лемешів, Мирків, Пірванче, Рачин, Ржищів, Скірче,  Скригове, Смолява, Стрільче) та закладів освіти І ступеня – 6 (Бистровиця, Волиця-Лобачівська, Марковичі, Мислині, Новостав Терешківці). На отримання ЗОШ І-ІІ ступеня с.Жабче (18 учнів) сесією Горохівської районної ради виділено 360, 0 тис.грн, а ЗОШ І-ІІ ступеня с.Ватинець -  250, 0 тис.грн.

    З урахуванням індивідуальних здібностей, стану здоров’я  і демографічної ситуації організовано індивідуальне навчання за станом здоров'я для 27 дітей. У 14 закладах освіти організовано інклюзивне навчання для 32 дітей у 27 класах. Працює 6 асистентів учителів.

    У всіх 14 закладах освіти, де організоване інклюзивне навчання, створені команди психолого-педагогічного супроводу. Для усіх дітей району інклюзивного та індивідуального навчання розроблені індивідуальні програми розвитку для дітей з особливими освітніми проблемами.

    Для забезпечення дотримання конституційних прав жителів Криму, Луганської та Донецької областей, які змушені були переселитися до нашого району у школах району навчається 10 дітей, зокрема: з Донецької області - 3, Луганської – 7.

    У школах району навчається 104 дітей – інвалідів (сільська місцевість – 60), 193  – за категорією потерпілих унаслідок аварії на ЧАЕС (сільська місцевість – 137), 48 дітей–сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, 234 дитини з малозабезпечених сімей (163 – сільська місцевість), 160 дітей, батьки яких учасники бойових дій (місто – 56, село – 104), 90 дітей-ромів.

     Працює 9 груп продовженого дня, якими охоплено 271 учень.

    У цьому навчальному році учні 10-11 класів всі охоплені профільним навчанням. Десятикласниками обрано наступні профільні предмети: українська мова – 185 учнів,  іноземна мова – 37 учнів, історія України – 33 учні, біологія і екологія – 25 учнів, фізична культура – 7 учнів. Учні 11 класу обрали наступні профільні предмети: математика – 37 учнів, українська мова – 219 учнів, біологія і екологія – 24 учні.

    З метою забезпечення професійної орієнтації учнів, сприяння вибору напряму профільного навчання в старшій школі у 8-9 класах введено поглиблене вивчення предметів, яке здійснюється у 9 закладах освіти (сільська місцевість – 5 закладів освіти), якими охоплено 504 учні.

    Особи, які здобувають повну загальну середню освіту, проживають у сільській місцевості і потребують підвезення до закладу освіти і у зворотному напрямку, забезпечуються підвезенням шкільними автобусами, яких є 15, 1 орендований та рейсовими автобусами. Шкільними автобусами підвозиться  795 дітей, орендованим автобусом–32, вироблено проїзні квитки для проїзду рейсовими автобусами  для 179 дітей.  Всього підвозиться 1003 дітей, що становить 16%.

    Освітній процес здійснює 901 педагогічний працівник (місто – 217, село – 684).

    У районні в 35 закладах освіти працюють 174 гуртків та секцій, якими охоплено 2758 учнів.

    У закладах позашкільної освіти району діє 89 гуртків, у яких займається 1453 школярів (17%  у гуртках науково-технічного профілю; 3,7% у туристсько-краєзнавчому; 2,4% - еколого-натуралістичному; 70,6% - художньо – естетичному; 3,3% - патріотичному; 3% - гуманітарному).

    Мережа закладів культури району складається з  34 бібліотечних установ, 50 клубних, 3 музичні школи, 2 музеї,   2 кінотеатри.

    Проведено відкриті торги на закупівлю для Нової української школи (НУШ)  шкільні, багатофункціональні пристрої, комп’ютерне обладнання (ноутбуки). Всього на НУШ виділено 3 494,83 тис.грн ( 3268,03 тис.грн з державного бюджету та 226, 80 тис.грн з місцевого).

    Встановлено автоматичну пожежну сигналізацію у приміщеннях ЗОШ І-ІІІ ст. №1 ім. І. Франка м. Горохів, ЗОШ І-ІІІ ст. смт. Мар’янівка, ЗОШ І-ІІІ ст. с. Печихвости, ЗОШ І-ІІ ст. с. Холонів та проведено обробку дерев’яних конструкцій даху вогнетривким розчином у ЗОШ І-ІІІ ст. смт. Мар’янівка.

    Для потреб закладів освіти завезено 750 т. торфобрикету, 103 т. вугілля, що становить 82% від потреби.

    Переглядів 6440 Останнє редагування Середа, 28 жовтня 2020 16:01
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Горохівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Горохівській райдержадміністрації.
    Адреса: 45700, м. Горохів, вул. Шевченка, 17, тел. (03379) 2-15-02, факс 2-11-52, E-mail: info@goradm.gov.ua
    © 2014 goradm.gov.ua