18 вересня 2020 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Влада і громадськість
    Регуляторна політика
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
  • Відкриті дані
  • Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Виборець має знати!
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Зайнятість населення
  • Громадська рада при РДА
  • Управління юстиції
  • РДА звітує
  • Центр надання адмін послуг
  • Правове забезпечення
  • Казначейська служба інформує
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Земельні відносини
  • Протоколи ТЕБ та НС
  • Служба за контрактом
  • Електронне звернення
  • Протидія домашньому насильству
  • Робота спостережної комісії РДА
  • АРХІВ НОВИН

    « Вересень 2020 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30        
    П'ятниця, 31 січня 2014 12:18

    Загальний огляд економіки

    Про стан соціально-економічного розвитку Горохівського району за І квартал 2020 року 

    Протягом першого півріччя 2020 року увага органів влади та місцевого самоврядування приділена роботі щодо забезпечення соціально-економічного розвитку району, зокрема,  аграрного сектору економіки. 

    До збирання в період жнив сільськогосподарськими підприємствами усіх форм  власності  підлягає  озимих  культур на площі   14165 га та ярих –  20805 га.    В  районі розпочався збір урожаю  сільськогосподарських культур. На даний час проведено обмолот озимого ячменю на площі  618 га при середній урожайності  66,42 ц/га.

    Станом  на 01.07.2019 року поголів’я  ВРХ  в  агроформуваннях району  становить  6903 голів. Утримується 3190 корів та  1870 голів свиней.

    Валове виробництво молока становить 10364 тонни, що на 718 тонн менше  відповідного періоду минулого року. Надій на корову  по  підсумках І півріччя  по всіх  сільськогосподарських  товаровиробниках  району  склав  3198 кг.

    Діючою Комплексною Програмою розвитку галузі  АПК Горохівського району на 2016–2020 роки, яка затверджена рішенням сесії районної ради від     22.12.2015року №2/12(зі змінами) реалізовується фінансова підтримка сільськогосподарських товаровиробників, фермерських господарств та особистих селянських господарств. Передбачає вона вісім напрямків для фінансової підтримки аграрного сектору.

    Проведено 2 аукціони з продажу права оренди на трьох земельних ділянках загальною площею 39,34 га на території  Колодеженської, Перемильської  сільських рад та Мар’янівської селищної ради . Орендна плата встановлена на рівні 15,19 та 21 відсотків від нормативної грошової оцінки, що становить 174,069 тис.грн. в рік. Прогнозуються  земельні ділянки на аукціон з продажу права оренди на території Губинської Першої, Колодеженської, Рачинської сільських рад.

    За  перше  півріччя 2020 року в районі зареєстровано 123 нових підприємці, а скасовано реєстрацію – у 95. В цілому станом на 1 липня 2020 року в у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців перебуває 1230 фізичних осіб-підприємців  та 369 юридичних особи–суб’єктів підприємницької діяльності.

    Горохівською районною філією Волинського ОЦЗ організовано 2 інформаційних семінари на тему: "Генеруй бізнес-ідею та розпочни свій бізнес" в якому взяло участь 34 особи з числа безробітних. Одноразову допомогу по безробіттю  для організації підприємницької діяльності надано одній особі.   

    Фахівцями Горохівської районної філії Волинського обласного центру зайнятості постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо організації підприємницької діяльності під час індивідуальних прийомів у особистих консультантів, під час масових і групових заходів згідно чинного законодавства.

    У період карантинних обмежень з 12.03.2020 року по 30.06.2020 року проведено 36 он-лайн вебінарів із безробітними щодо ознайомлення з правами та обов'язками безробітних під час перебування на обліку в центрі зайнятості.

    Ознайомлення з освітнім порталом ДСЗ, платформою ДСЗ з профорієнтації, цифрова освіта Прометеус, Coursera та віртуальною платформою емоційної підтримки Моніторингового центру КМДА з протидії СОVID-19, а також щодо правильного написання резюме та співбесіди з роботодавцем.

    Протягом І півріччя 2020 року за   направленням Горохівської районної філії Волинського обласного центру зайнятості  проходили  професійне навчання 68 осіб з числа  безробітних, що перебували на обліку. З  них - 2 осіб з числа учасників бойових дій.

    Впродовж першого півріччя 2020 року Центром  надання адміністративних послуг райдержадміністрації надано громадянам  та суб’єктам господарювання 12488 послуг, найбільше – реєстрація нерухомого майна – 4128, земельні питання – 4921, соціальні послуги - 2636. В цілому надається 119 видів адміністративних послуг. Працює  відділ «Центр надання адміністративних послуг» Горохівської міської ради, який надає 18 видів адміністративних послуг.

    На території району  є такі промислові підприємства, що виробляють продукцію: товариства з обмеженою відповідальністю «Пода-Волинь» та «Даніка протеїн», приватні підприємства «Вікторія ГОЛД», «Злагода», товариства з обмеженою відповідальністю «Горсталь», приватно-орендні сільськогосподарські підприємства імені Т. Шевченка та імені І.Франка, фермерське господарство «Зоря». 

    Ними  за січень-травень 2020 року реалізовано продукції в діючих цінах на суму 48 млн.грн..

    Наповнення дохідної частини місцевих бюджетів району власними  коштами склало 60 млн.840 тис. грн. або 115,6 відсотка до планових призначень. Надходження до бюджетів району власних коштів  зменшилися до попереднього року  на 2 млн.289 тис. грн. По  району  виконані доходні частини місцевих бюджетів,  крім бюджетів чотирьох сільських рад.

    Розпорядженням голови облдержадміністрації від 19 лютого 2020 року №85 було затверджено перелік об’єктів, фінансування і підготовчі роботи яких у 2020 році вже здійснюються за рахунок  субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області, зокрема включено дороги Горохівського району:

    1) капітальний ремонт автомобільної дороги  місцевого значення О-030207 Печихвости – Підбереззя – Лемешів – Рачин – Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км5+200 до км 5+422)  в обсязі 33823,97 тис. грн.;

    2) капітальний ремонт  вулиць і доріг комунальної власності  вул. Котляревського м. Горохів в обсязі 1000 тис. грн.;

    3) капітальний ремонт  автодороги С 030223 Угринів – Дубова Корчма в обсязі 8534,4 тис. грн. Роботи  вже виконані.

    4) капітальний ремонт моста на а\д О 030214 /H-17/-Сенкевичівка–Липа–Берестечко км 33+738 в обсязі 8900 тис. грн.                                                                                                                                                                       

    У червні поточного року райдержадміністрацією подано уточненні пропозиції в облдержадміністрацію щодо об’єктів, фінансування яких необхідно здійснити у  2020 році за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, зокрема:

    1) «Капітальний ремонт приміщення дошкільного навчального закладу "Сонечко" в с.Перемиль Горохівського району Волинської області» - кошторисна вартість 685,7 тис. грн.;

    2) «Капітальний ремонт. Заміна підлоги в спортивному залі ЗОШ І-ІІ ст. у с. Сільце Горохівського району Волинської області» - кошторисна вартість 199,973 тис. грн.;

    3) «Капітальний ремонт. Заміна вікон у ЗОШ I—III ст. в с. Мерва Горохівського району Волинської області» - кошторисна вартість об'єкта 170,0 тис. грн.;

    4) «Капітальний ремонт приміщення Будинку культури с.Печихвости Горохівського району Волинської області (ремонт даху)»- кошторисна вартість об'єкта 1582,85 тис. грн.;

    5) «Капітальний ремонт підвальних приміщень адмінбудинку сільської ради по вул. Центральна,25б в с.Підбереззя Горохівського району Волинської області»- кошторисна вартість об'єкта 1262,1 тис. грн.;

    6) «Капітальний ремонт даху загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня с. Колодеже на вул. Шкільна, 3 Горохівського району Волинської області»- кошторисна вартість об'єкта 721,618 тис. грн.;

    7) «Реконструкція мереж вуличного освітлення від КТП №486 по вул. Берестейській, вул.Рузаки в с.Зелене Горохівського району Волинської області»- кошторисна вартість об'єкта 559,296 тис. грн.;

    8) «Реконструкція приміщень центральної районної лікарні під Горохівську амбулаторію загальної практики сімейної медицини по вул.Парковій, 22 в м.Горохові Волинської області» - кошторисна вартість об'єкта 1592,946  тис. грн.

    По субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій розпорядникам коштів завершуються роботи та освоюються перехідні залишки з 2019 року на 2020 рік такої субвенції, зокрема:

    1) «Капітальному ремонту благоустрою території районного народного дому “Просвіта” по вул.Паркова, м.Горохів, Волинська обл.» -  по об’єкту є на рахунку розпорядника необхідні кошти в сумі 460 тис. грн., які виділені з державного бюджету (230,00 тис.грн. - розпорядженням Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1192–р,) а також кошти в сумі 230,00 тис.грн. виділені  рішенням сесії Горохівської районної ради №36/7 від 19.03.2020 року" про внесення змін до рішення районної ради від 24.12.2019 року №35/4 " про районний бюджет на 2020 рік ". Затримка у проведенні робіт виникла через те, що кошти з державного бюджету поступили до розпорядника  лише в грудні 2019 року, а також кошти з районного бюджету в березні 2020 року.

    2) «Капітальному ремонту даху ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Колодеже по вул. Шкільна, 3 Горохівського району Волинської області» - по об’єкту є на рахунку розпорядника необхідні кошти в сумі 500 тис. грн., які виділені  сумі 500, 00 тис.грн. рішенням сесії Горохівської районної ради №36/7 від 19.03.2020 року" про внесення змін до рішення районної ради від 24.12.2019 року №35/4 " про районний бюджет на 2020 рік ".

    В рамках реалізації проєкту Світового банку «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» у вересні цього року в районі   мають завершитися роботи і ввестися в експлуатацію об’єкти з  реконструкції фельдшерського пункту с. Печихвости під амбулаторію загальної практики сімейної медицини (вартість - 5,1 млн. грн.), не діючого приміщення дитячого садка під амбулаторію загальної практики сімейної медицини в с. Лобачівка (вартість – 9,7 млн. грн.), аптеки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини в с. Журавники (вартість - 4,7 млн. грн.), частини приміщень дитячого садка під амбулаторію загальної практики сімейної медицини в с. Скобелка (вартість – 7,6 млн. грн.).

    Соціальна сфера. Протягом першого півріччя 2020 року  статус безробітного отримали 1185 громадян,  в тому числі соціально-вразливого населення 462 особи   (39 відсотків). Всього працевлаштовано на вільні та  нові робочі місця 384 безробітних.

    Значна увага приділяється створенню додаткових робочих місць за рахунок компенсації  роботодавцям єдиного внеску для працевлаштування безробітних.  Так на новостворені робочі місця працевлаштовано 15 осіб, які є  безробітними  квотної категорії незайнятого населення, що потребують додаткових гарантій соціального захисту (передпенсійний вік,  жінки з дітьми до 6 років,  тощо).

    Відповідно до статистичних даних середня заробітна плата штатних працівників району за І квартал 2020 року в цілому  становила 7249 грн., або зросла до відповідного періоду попереднього року на 7,6 відсотки.   Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 01.07.2020 року становить 88,8 тис.грн. Боржником є філія «Горохівський автодор», термін заборгованості – пів місяця, кількість працівників – 31 особа.

    Протягом 2020 року відбулось 2 засідання міжвідомчої робочої групи з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на погашення заборгованості, підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати. Заслухано 5 керівників підприємств, установ, організацій, рівень заробітної плати яких нижчий від законодавчо встановленого рівня.

     З початку 2020 року відбулось 4 засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, під час яких проведено 17 відвідувань суб’єктів підприємницької діяльності та узгоджено координацію  дій з виявлення фактів використання праці неоформлених працівників, запобігання нелегальній зайнятості і виплаті доходів без сплати належних сум податків, зборів до державного бюджету.

    Проведено 3 засідання районної комісії з питань призначення державної соціальної допомоги, житлових субсидій та  пільг малозабезпеченим сім’ям та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. На засіданнях розглянуто 63 справи на призначення пільг, житлових субсидій на ЖКП та придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та 98 справ на призначення державної допомоги малозабезпеченим сім’ям. За результатами роботи комісії складено протоколи, описані справи передано для опрацювання.

    Відповідно до Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми” відділом соціальної допомоги управління соціального захисту населення  станом на 01.07.2020 р. призначено державних  допомог сім’ям з дітьми  в  тому числі:

    - за призначенням допомоги по вагітності і пологах   звернулось 137 чол., допомога нарахована   на суму 795,5 тис. грн.,;         

     - за призначенням допомоги при народженні дитини звернулося 195 чол., допомога нарахована на суму  7993,6 тис.грн.;

    - допомога при усиновлені дитини  нарахована 4 сім’ям на суму 25,8 тис.грн.;   

     - на допомогу  одиноким матерям   звернулося 378 чол., допомога нарахована  на суму 4591,0 тис.грн.; 

     - на допомогу  на дітей, які знаходяться під опікою чи піклуванням  звернулося 18 опікунів, допомога нарахована  на суму  744,8 тис.грн.  

    - на допомогу багатодітним сім’ям звернулось 56 чол., допомога нарахована на суму 6963,2 тис.грн.

    За призначенням державної соціальної допомоги як малозабезпеченим сім’ям  звернулося 730 сімей,  призначено державну соціальну допомогу на суму 11086,5 тис.грн.

    Відповідно до Закону України “Про соціальні послуги” компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги  станом на 01.07.2020 р. призначено 89 чол. на суму 66,7 тис. грн. 

    Відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам”  на допомогу   призначено 226 чол., яким  нарахована  допомога на суму 2359,9 тис.грн.

    Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від  31.01.2007 року №81 “Про Порядок призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною”   станом на 01.07.2020 року  на обліку перебуває 7 прийомних сімей та  2 будинків сімейного типу, яким призначена соціальна допомога на 20-х дітей-сиріт та грошове забезпечення прийомним батькам загальною сумою 1056,2 тис.грн. 

    Всього  станом на 01.07.2020  нараховано допомог, що фінансуються за рахунок субвенцій на суму 8608,5 тис. грн., та профінансовано  8608,5 тис.грн.

     Відповідно Постанови КМУ  від 01 жовтня 2014 року № 505» Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг  призначено 17 особам,  на  суму 176,4 тис.грн.

    Згідно Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива    станом на 01.07.2020 звернулось 187 заявників на призначення житлової субсидії на житлово-комунальні послуги та  384 осіб на придбання твердого палива та скрапленого газу. Користується субсидією для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 771 сім’я. 

    Підготовлено та проконтрольовано відомості нарахувань по банківських установах та поштових відділеннях на 5784 одержувачів на суму 8679,1 тис.грн. Виплачено  допомоги на дітей фізичним особам–підприємцям I-II категорій у зв’язку з поширенням COVID 19- 67 одержувачам на суму 345,1 тис.грн.

    Пільгами на оплату житлово-комунальних послуг готівкою в районі щомісяця користується в середньому 3660 громадян різних категорій. Сума нарахованих  пільг станом на 01.07.2020  становить 607,0 тис.грн.

    Виплачено соціальної стипендії 31 студентам вищих навчальних закладів на суму 33,5 тис.грн.

    Для призначення і виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення сім’ям осіб, визначених абзацами п’ятим - восьмим пункту 1 статті 10 Закону, для осіб з інвалідністю I-II груп, яка настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, визначених пунктами 11-14 частини другої статті 7 Закону, та які потребують поліпшення житлових умов і перебувають на обліку за місцем проживання відповідно до Житлового кодексу Української РСР – поставлено на облік 2 особи з інвалідністю внаслідок війни.

    Внесено інформацію про  1730 осіб, які мають право на пільги, до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.

    Згідно ПКМУ №373 від 17.04.2019р. «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» сформовано реєстри нарахованих сум платежів пільговикам та передано в автоматизовані системи АТ «Ощадбанк» за червень місяць 3660 пільговикам у безготівковій  формі на суму 607,0 тис.грн. та 217 пільговикам у готівковій формі на суму 80,8 тис.грн.

    Для перевірки актуальності даних, внесених в ЄДАРП , а також для отримання інформації про монетизацію пільг було розглянуто 1506 звернень пільговиків.

    На  обліку забезпечення інвалідів автомобілями перебуває:

    – на першочергове забезпечення спецавтотранспортом – 4 інваліди ВВ війни, які брали участь у бойових діях 1941-1945 рр.,

    – позачергового забезпечення – 16 інвалідів ВВ війни,

    • загального порядку забезпечення – 67 інвалідів дитинства, дітей-інвалідів та загального захворювання та інвалідів, які мають в користуванні автомобілі.

    Створено та зареєстровано 7 договорів на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, протезно-ортопедичними виробами.

    На обліку на забезпечення санаторно-курортним лікуванням перебуває 644 особи з інвалідністю від загального захворювання, 22 інваліди ВВ війни (на одержання компенсації), 5 учасників бойових дій, 14 учасників війни та 68 учасників АТО.

    Проводиться роз’яснювальна робота в телефонному режимі з учасниками бойових дій АТО щодо забезпечення санаторно-курортного лікування, узгоджуються терміни перебування  та санаторно-курортні заклади де  бажають оздоровитись.

    На психологічну реабілітацію учасників АТО на 2020 рік виділено 115,3 тис.грн. Проводиться організаційна та роз’яснювальна робота, формується черга щодо належного направлення учасників АТО на психологічну реабілітацію.

    Від департаменту соціального захисту населення надійшло 12 путівок для забезпечення ветеранів війни та осіб з інвалідністю в санаторії «Батьківщина», «Слава», «Салют» та «Перемога». Видано за січень 4 путівки на санаторно-курортне лікування  особам з інвалідністю до санаторіїв Мінсоцполітики.

    У січні 2020 року виділено 100,00 тис. грн. на проходження реабілітації дітей з інвалідністю. Проводиться робота щодо укладення договорів та направлення до Центрів реабілітації діток з інвалідністю.  Направлено в лютому 1 дитину з інвалідністю на комплексну реабілітацію. 

    Проводиться видача пільгових посвідчень, вкладишів та проїздих талонів ветеранам війни та учасникам АТО.

    Відповідно до Закону „Про основи соціальної захищеності інвалідів” постійно проводиться робота по виявленню інвалідів, які бажають працювати. Списки таких осіб подаються до центру зайнятості у встановленій формі. Також ведеться облік  інвалідів, які бажають навчатись у Всеукраїнському Центрі професійної реабілітації.

    Відповідно до „Порядку надання одноразової грошової матеріальної допомоги малозахищеним громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах”  прийнято  139 заяв з необхідними документами. До  Центру по здійсненню соціальних виплат обласної ради надійшло 4 звернення щодо  надання матеріальної допомоги .Звернення опрацьовані та надісланні пропозиції щодо їх виплати.

    Відповідно до листа департаменту соціального захисту від 24.01.2020 року звірено та надіслено списки ветеранів ОУН-УПА для проведення їм щомісячної виплати.

    Відповідно до Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» cектором з питань постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи здійснюється виконання програм, пов’язаних із соціальним захистом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

    Станом на 01.07.2020 року проведено  нарахування та виплати громадянам, що належать до першої та другої категорії постраждалих: 

    – щомісячна грошова допомога у зв’язку з обмеженням споживання продуктів харчування та компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи –61 одержувач на суму 113,6 тис.грн.;

            - одноразова компенсація на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (стаття 48 Закону, постанова КМУ від 14.05.2015 №285) виплачена в сумі 4,2 тис. грн.

    Затверджено з обласного бюджету на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 158,0 тис.грн.

    Відшкодовано  витрат за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами громадян в сумі 5,2 тис.грн.

    Станом на 01.07.2020 взято на облік для забезпечення санаторно-курортним оздоровленням 14 осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.

    Загальна сума коштів, виділена для забезпечення санаторно-курортним лікуванням постраждалих осіб у 2020 році становить 105,3 тис.грн.

    Для забезпечення санаторно-курортним лікуванням, осіб 1 категорії виділено 90,0 тис. грн., сума коштів для лікування дітей з інвалідністю -15,3 тис.грн.

    Проводиться робота щодо укладення трьох-сторонніх договорів з санаторно-курортними закладами такими, як «Лісова Пісня», «Трускавецькурорт», санаторій ім.Горького м.Одеса, «Моршинкурорт».

    Здійснюються заходи з підготовки та проведення оздоровчої кампанії 2020 року в частині обмежувальних заходів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року №392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби  COVID 19,спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етап послаблення протиепідемічних заходів» із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 29 травня 2020 р. № 424.

    Відділом освіти, культури, молоді та спорту, органами місцевого самоврядування  проводиться відповідна робота щодо збереження мережі діючих закладів дошкільної освіти, створення додаткових місць для дітей дошкільного віку, зміцнення матеріальної бази.

    Мережа закладів дошкільної освіти району складається із 34 установ, 6 із яких з короткотривалим перебуванням дітей (місто – 5, село – 29). Працює 63 групи, в яких виховується 1297 дітей (місто–551, село–746). Показник охоплення дошкільною освітою  від 1 до 6 років становить – 56%, від 3 до 6 років – 77%.

    Протягом першого півріччя у районі прийнято 3 електронних заявки від батьків у ЗДО, на 2020 рік.

    Усього  закладів загальної середньої освіти  – 51, з них закладів І ступеня – 8, закладів І-ІІ ступеня – 22, закладів І-ІІІ ступеня – 21.

    Головним інструментом національної системи моніторингу якості освіти на національному рівні, рушієм розвитку і вдосконалення освітньої галузі є зовнішнє незалежне оцінювання.

    Здобувачі освіти 4, 9 та 11 класів звільнені від проходження державної підсумкової атестації на виконання  постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” .

    Пробне  ЗНО-2020 з навчальних предметів проходили здобувачі освіти он-лайн.

    У районі працювало два пункти тестування (НВК "ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія" м.Горохів та ЗОШ І-ІІІ ступеня №1 ім.І.Я.Франка м.Горохів)  на ЗНО–2020 з української мови та літератури, в яких взяли участь 248 абітурієнтів. На інші предмети абітурієнти здавали ЗНО у пунктах тестування м.Луцька.

    493 випускникам 9-го класу видано свідоцтва про базову загальну середню освіту, а 273 випускникам 11,12-го класу свідоцтва про повну загальну середню освіту, з них 23 учнів 12 класу заочної форми навчання при ЗОШ І-ІІІ ст. №1 ім. І.Я.Франка м. Горохів.

    43 випускникам 9-го класу за навчальними досягненнями високого рівня за семестри, рік видано свідоцтво про базову загальну середню освіту з відзнакою.

    18 випускників 11-го класу нагороджені Золотою медаллю "За високі досягнення у навчанні" та 4- Срібною медаллю "За досягнення у навчанні" та  видано свідоцтво про повну загальну середню освіту з відзнакою.

    Для забезпечення дотримання конституційних прав жителів Криму, Луганської та Донецької областей, які змушені були переселитися до нашого району у школах району навчається 11 дітей, зокрема: з Донецької області - 3, Луганської – 8).

    Особи, які здобувають повну загальну середню освіту, проживають у сільській місцевості і потребують підвезення до закладу освіти і у зворотному напрямку, забезпечуються підвезенням шкільними автобусами, яких є 15, 1 орендований та рейсовими автобусами. Шкільними  автобусами підвозиться  756 дітей, орендованим автобусом – 30, вироблено проїзні квитки для проїзду рейсовими автобусами  для 1534 дітей.  Всього підвозиться 940 дітей, що становить 16%.

    Освітній процес здійснює 896 педагогічних працівників (місто – 208, село – 688).

    У районні в 35 закладах освіти працюють 166 гуртків та секцій, якими охоплено 2760 учнів.

    У закладах позашкільної освіти району діє 89 гуртків, у яких займається 1453 школярів (17% у гуртках науково-технічного профілю; 3,7% у туристсько-краєзнавчому; 2,4% - еколого-натуралістичному; 70,6% - художньо – естетичному; 3,3% - патріотичному; 3% - гуманітарному).

    Мережа закладів культури району складається з  34 бібліотечних установ, 50 клубних, 3 музичні школи, 2 музеї,   2 кінотеатри.

    Проведено он-лайн проєкти з нагоди 34-ї річниці трагедії на Чорнобильській АЕС, Дня пам’яті та примирення, 75-ї річниці Перемоги над нацизмом у Другій Світовій війні, Дня матері, Дня Конституції України, VІІІ районний фестиваль-конкурс української естрадної пісні «Пісенний розмай- 2020» та інші.

    Оголошено відкриті торги на закупівлю для Нової української школи (НУШ)  шкільні меблі (на суму 684,0 тис.грн., з них: 621,8 тис. грн. з державного бюджету та 62,2 тис.грн. з місцевого), багатофункціональні пристрої (на суму 606,6 тис.грн, з них: 551,4 тис.грн. з державного бюджету та 55,1 тис.грн., з місцевого), комп’ютерне обладнання (ноутбуки) (на суму 1 204,2 тис.грн. з них: 1 094,7 тис.грн. з державного бюджету та 109,5 тис.грн. з місцевого). Всього на НУШ виділено 3 494,8 тис.грн .(3 268, 0 тис. грн з державного бюджету та 226, 8 тис.грн. з місцевого).

    Оголошено відкриті торги на встановлення автоматичної пожежної сигналізації та обробку конструкцій вогнетривким розчином на суму 1 072,  тис.грн.

    Виготовлено проектно-кошторисну документацію на пожежну сигналізацію для 10 закладів освіти на суму 161, 9 тис.грн. (ЗОШ І-ІІІ ст. сіл Борочиче, Печихвости, Мерва, Звиняче, ЗОШ І-ІІІ ст. смт. Мар’янівка та Сенкевичівка, ЗОШ І-ІІ ст. сіл Журавники та Холонів, ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м.Горохів та ЗОШ І- ІІІ ст. м.Берестечко) та   проектно-кошторисну документацію на обробку конструкцій вогнетривким розчином для 14 закладів освіти на суму 37, 2 тис.грн. (ЗОШ І-ІІІ ст. сіл Борочиче, Печихвости, Мерва, Звиняче, Вільхівка, Підбереззя, ЗОШ І-ІІІ ст. смт. Мар’янівка та Сенкевичівка, ЗОШ І-ІІ ст. сіл Журавники,  Холонів, Скобелка, ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м.Горохів,  ЗОШ І- ІІІ ст. м.Берестечко, НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» м.Горохів).

    Зроблено ремонт огорожі ЗОШ І-ІІІ ступеня №1 ім.І.Я.Франка м.Горохів на суму 183,9 тис.грн, а також поточний ремонт частини приміщення (пожежний вихід) на суму 60, 6 тис.грн. Розпочато поточний ремонт окремих приміщень даної школи на суму 49,9 тис.грн.

    Виготовлено технічні паспорта на приміщення ЗОШ І-ІІ ступеня с.Журавники та ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Колодеже.

    Розпочато реконструкцію (облаштування внутрішніх туалетів) в ЗОШ І-ІІ ступеня с.Журавники (за кошти залишків освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам).

    Виготовлено технічну документацію на землю для ЗОШ І-ІІ ступеня с.Мирків, ЗОШ І-ІІ ступеня с.Журавники, ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Мирне, ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Перемиль та ЗОШ І-ІІІ ступеня м.Берестечко.

    Розпочато заміну твердопаливних котлів у ЗОШ І-ІІ ступеня с. Сільце, ЗОШ І-ІІ ступеня с.Охлопів та    ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Горішнє на суму 360 тис. грн.    

    Розпочато поточний ремонт санвузла в Будинку культури «Просвіта»  на суму 24 тис грн.;  поточний ремонт музичної школи м.Горохів на суму 44 ,5 тис.грн.; поточний ремонт приміщення музичної школи смт. Сенкевичівка на суму 16,5 тис.грн.

    На культурно-мистецькі заходи використано 12,5 тис.грн.  Для бібліотек району придбано літератури на суму 35, 0 тис. грн. Закуплено  бандуру  для музичної школи  м. Горохів вартістю 59, 9 тис.грн.; підсилювач для РНД «Просвіта»  вартістю 35,9 тис.грн.

    Для музичної школи смт. Сенкевичівка завезено 8 т. торфобрикету на суму 13, 2 тис.грн.                                                                                                                                                                                                                

    Для потреб закладів освіти завезено 750 т. торфобрикету, що становить 75% від потреби.

    Переглядів 6175 Останнє редагування Понеділок, 27 липня 2020 21:51
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Горохівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Горохівській райдержадміністрації.
    Адреса: 45700, м. Горохів, вул. Шевченка, 17, тел. (03379) 2-15-02, факс 2-11-52, E-mail: info@goradm.gov.ua
    © 2014 goradm.gov.ua