18 листопада 2017 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Влада і громадськість
    Регуляторна політика
    Порядок реєстрації
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
  • Відкриті дані
  • Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Виборець має знати!
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Зайнятість населення
  • Громадська рада при РДА
  • Управління юстиції
  • Децентралізація влади
  • РДА звітує
  • Центр надання адмін послуг
  • Правове забезпечення
  • Казначейська служба інформує
  • Ресурсний центр громад
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Мобілізація
  • Допомога армії
  • Контрактна армія
  • Електронне звернення
  • АРХІВ НОВИН

    « Листопад 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30      
    Вівторок, 07 квітня 2015 08:15

    Регламент районної ради

                                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                   рішенням  районної ради

                                                                                                               від 22.12.2015 № 2/ 2

                                                                                                                                                                 

    Регламент  районної ради сьомого скликання

     

    РОЗДІЛ І. Загальні положення

    Стаття 1.1. Горохівська районна рада є органом місцевого самоврядування, що представляє спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ і міст району, та відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" наділяється власними повноваженнями, у межах яких діє самостійно.

    Стаття 1.2. Порядок діяльності районної ради, її органів та посадових осіб визначається Конституцією України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про статус депутатів місцевих рад", «Про службу в органах місцевого самоврядування», іншими нормативно-правовими актами та цим Регламентом. У разі невідповідності чинного законодавства України нормам регламенту, районна рада керується чинним законодавством України.

    Стаття 1.3. Загальний склад районної ради визначається радою відповідно до Закону України "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів" і становить 40 рівних у своїх правах депутатів.

    Стаття 1.4. Районна рада вважається повноважною за умови обрання не менш як двох третин депутатів від загального складу ради.

    Стаття 1.5. Рішення районної ради, прийняті у межах наданих їй повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на території району органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

    Стаття 1.6. Регламент Горохівської районної ради (далі - Регламент) є документом, обов'язковим для виконання районною радою, який встановлює порядок проведення першої сесії ради, порядок обрання голови, заступника голови районної ради, скликання чергової та позачергової сесії ради, призначення пленарних засідань ради, підготовки і розгляду питань на пленарних засіданнях, прийняття рішень ради про затвердження порядку денного сесії та з інших процедурних питань, а також порядок роботи сесії з урахуванням вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

    Стаття 1.7. Регламент районної ради затверджується районною радою не пізніше, як на другій сесії ради. Зміни та доповнення до Регламенту вносяться на пленарному засіданні районної ради.

    Стаття 1.8. Сесії районної ради проводяться, як правило, у сесійній залі районної ради, облаштованій державною та районною символікою (герб, прапор тощо). В окремих випадках можливе проведення виїзних засідань сесії ради. Вони відкриваються та закриваються виконанням Державного Гімну України депутатами районної ради та запрошеними. Сесії ради проводяться гласно, широко висвітлюються місцевими засобами масової інформації, а рішення нормативно-правового характеру та про районний бюджет публікуються у газеті "Горохівський вісник". Матеріали сесій доводяться до відома громадськості шляхом розміщення їх на офіційному спільному сайті Горохівської районної ради та райдержадміністрації. На сесії районної ради запрошуються народні депутати України від Волині, депутати обласної ради від району, керівництво районної державної адміністрації, представники органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, трудових колективів різних форм власності, територіальних громад, громадських організацій, політичних партій і засобів масової інформації з правом дорадчого голосу.

             Запрошення для участі у роботі сесії здійснює голова районної ради через повідомлення в районній газеті «Горохівський вісник». Голова районної ради, за погодженням з депутатами, запрошує у робочу президію сесійного засідання ради голову районної державної адміністрації. Постійні комісії ради мають право вносити пропозиції щодо запрошених на сесію. Запрошеним надаються місця в окремому секторі сесійної зали.

             Запрошені на сесію не повинні висловлювати свого ставлення до виступів аплодисментами, вигуками та іншими діями, а їх виступ дозволяється лише за згодою депутатів .

             Депутатам районної ради надається пріоритет у виступах перед запрошеними на сесію.

    РОЗДІЛ II. Сесії  районної ради

    ГЛАВА 1. Порядок скликання сесії районної ради

    Стаття 2.1.1. Районна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних та інших комісій ради.

    Стаття 2.1.2. Першу сесію новообраної районної ради скликає районна територіальна виборча комісія не пізніш як через два тижні після реєстрації новообраних депутатів ради у кількості, яка забезпечує повноважність складу ради відповідно до статті 45 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (не менше двох третин депутатів від загального складу ради). Перше пленарне засідання першої сесії відкриває голова зазначеної територіальної виборчої комісії, який інформує раду про підсумки виборів депутатів. З моменту визнання повноважень депутатів ради нового скликання рада обирає тимчасову президію з числа депутатів ради в кількості не більше п'яти осіб - представників партій (блоків), які набрали найбільшу кількість голосів на виборах. Члени тимчасової президії почергово головують на пленарних засіданнях ради до обрання голови ради. З часу обрання голови ради він веде пленарні засідання ради відповідно до вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та регламенту ради.

    Наступні сесії районної ради скликаються головою районної ради в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал. Перерва між сесіями не повинна перевищувати 100 днів.

    У разі немотивованої відмови голови районної ради або неможливості його скликати сесію ради сесія скликається заступником голови районної ради.

    У цих випадках сесія скликається:

    1) якщо сесія не скликається головою районної ради у строки, передбачені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

    2) якщо голова районної ради без поважних причин не скликав сесію у двотижневий строк після настання умов, передбачених  статтею 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме: за пропозицією не менш як однієї третини депутатів від загального складу районної ради або голови районної державної адміністрації.

    У разі якщо посадові особи, зазначені у статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (голова районної ради або у разі неможливості його скликати сесію ради заступник голови районної ради), у двотижневий строк не скликають сесію на вимогу не менш як однієї третини депутатів від загального складу районної ради або голови районної місцевої державної адміністрації, або у разі якщо такі посади є вакантними, сесія може бути скликана депутатами відповідної ради, які становлять не менш як одну третину складу ради, або постійною комісією ради.

    Сесію районної ради відкриває і веде голова районної ради, а в разі його відсутності - відповідно заступник голови районної ради. У разі скликання сесії депутатами відповідної ради, які становлять не менш як одну третину складу ради, або постійною комісією ради, сесію відкриває за дорученням групи депутатів, з ініціативи якої скликана сесія, один з депутатів, що входить до її складу, а веде за рішенням ради - один з депутатів цієї ради.

     

    Сесія ради є повноважною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради.

    Стаття 2.1.3.

    На сесії районної ради можуть розглядатись і вирішуватись питання, віднесені до її відання Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" та іншими законами. Районна рада може прийняти нормативні та інші правові акти у формі - звернення-рішення ради, звернене до не підпорядкованих раді суб'єктів із закликом до певних дій та ініціатив. На першій сесії обирається голова районної ради.

    Стаття 2.1.4. Розпорядження голови районної ради про скликання сесії ради доводиться до відома депутатів і населення не пізніш як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках - не пізніш як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд ради.

    Глава 2. Підготовка пропозицій щодо питань порядку денного та проектів рішень ради

    Стаття 2.2.1. Пропозиції щодо питань на розгляд районної ради можуть вноситися головою, постійними комісіями, депутатськими групами і фракціями, депутатами ради, головою районної державної адміністрації, загальними зборами  та слуханнями громадян не пізніш як за 20 робочих днів до початку проведення сесії, а матеріали, що вносяться на розгляд постійних комісій, не пізніше як за 5 днів до їх засідання.

    Стаття 2.2.2. Порядок підготовки і розгляду питань визначається районною радою. Всі подані пропозиції з питань, що вносяться на розгляд ради, які відповідають чинному законодавству України, включаються до проекту порядку денного сесії районної ради і ці питання доводяться до відома населення, передаються на розгляд постійним комісіям, повідомляються депутатам. Порядок денний і проект рішення з питань порядку денного узгоджується президією районної ради.

             Пропозиції щодо включення в порядок денний проекту рішення, яке є регуляторним актом відповідно до Закону України"Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", обов’язково повинні пройти процедуру їх внесення, передбачену чинним законодавством України та главою 3 цього Регламенту.

             Районна рада приймає рішення з питань порядку денного сесії.

    Стаття 2.2.3. Пропозиції щодо внесення питань до порядку денного сесії подаються з супровідним листом і проектом рішення в електронному та друкованому форматі не пізніше як за 20 робочих днів до відкриття чергової сесії, а у виняткових випадках, передбачених статтею 2.1.4 Регламенту - за три дні до відкриття сесії.

             До проектів рішень повинні бути додані клопотання керівників установ, організацій, які вносять питання на розгляд сесії.

    Стаття 2.2.5. Питання, що вносяться на розгляд районної ради, готують постійні комісії, депутати, виконавчий апарат ради, спеціально створені комісії, районна державна адміністрація, її відділи, управління, інші органи виконавчої влади, зацікавлені районні підприємства, установи та організації різних форм власності.

            Проекти рішень районної ради і пропозиції до них попередньо розглядаються головою, постійними комісіями, президією районної ради. Не розглянуті на відповідних постійних комісіях або на Президії проекти рішень не можуть виноситись на розгляд сесії районної ради. За дорученням голови ради до проекту рішення може готуватись юридичний висновок виконавчим апаратом районної ради.

             При виробленні рішень беруться до уваги лише письмові пропозиції, що надійшли голові, постійним комісіям ради і були ними враховані або відхилені з тих чи інших причин.

    Стаття 2.2.6. Проекти рішень, інші документи і матеріали з питань, що вносяться на розгляд чергової сесії ради, доводяться до відома депутатів не пізніш як за 5 днів до відкриття сесії, а у виняткових випадках - у разі скликання позачергової сесії районної ради – не пізніш як за 1 день до відкриття позачергової сесії районної ради. Матеріали з питання, що вноситься на розгляд сесії ради, об’єм яких становить 30 та більше аркушів, доводяться до відома депутатів в електронному вигляді.

             Забороняється подавати на розгляд депутатів проекти документів та матеріали, в яких не зазначені прізвища і телефони їх авторів.

    Глава 3. Порядок підготовки та розгляду районною радою проектів регуляторних актів

    Стаття 2.3.1. Районна  рада затверджує річний план діяльності з підготовки проектів регуляторних актів (далі - план), який повинен містити визначення видів та назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів та підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів.

             Пропозиції щодо формування плану подаються районній раді до 1 грудня поточного року.

             План на наступний календарний рік затверджується на останній сесії районної ради поточного року.

             Затверджений план, а також зміни до нього, оприлюднюються шляхом опублікування в друкованих засобах масової інформації, співзасновником (засновником) яких є районна рада, або шляхом розміщення плану та змін до нього на офіційному спільному сайті районної ради та райдержадміністрації в мережі Інтернет не пізніше як у 10-денний строк після його затвердження.

             Якщо районна рада готує або розглядає проект регуляторного акта, який не внесений до затвердженого плану, то відповідні зміни до плану повинні бути внесені не пізніше 10-ти робочих днів з дня початку підготовки проекту або з дня внесення його на розгляд до районної ради, але не пізніше дня оприлюднення цього проекту.

             Планування діяльності районної ради з підготовки проектів регуляторних актів здійснюється в рамках підготовки та затвердження плану роботи та Регламенту районної ради. 

    Стаття 2.3.2. До кожного проекту регуляторного акта розробником додається аналіз регуляторного впливу.

    Стаття 2.3.3. Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта з метою одержання зауважень і пропозицій, проект регуляторного акта та відповідний аналіз регуляторного впливу оприлюднюються шляхом опублікування в друкованих засобах масової інформації, співзасновником (засновником) яких є районна рада, або шляхом розміщення на офіційному спільному веб-сайті районної ради та райдержадміністрації. Зміст повідомлення про оприлюднення проекту повинен відповідати вимогам, визначеним статтею 9 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

    Стаття 2.3.4. Кожен проект регуляторного акта, що внесений на розгляд районної ради, подається до відповідальної постійної комісії для вивчення та надання висновків про відповідність проекту регуляторного акта принципам державної регуляторної політики та вимогам щодо підготовки аналізу регуляторного впливу.

             Відповідальна постійна комісія забезпечує підготовку експертного висновку щодо регуляторного впливу внесеного проекту регуляторного акта у термін не більше 15-ти робочих днів з дня подання проекту.

             Висновки відповідальної постійної комісії передаються для вивчення до постійної комісії (профільної), до сфери відання якої належить супроводження розгляду проекту регуляторного акта в районній раді (за винятком випадків, коли відповідальна постійна комісія є головною постійною комісією по розгляду питання).

             При представленні на пленарному засіданні сесії ради проекту регуляторного акта голова відповідальної постійної комісії доповідає висновки цієї комісії про відповідність проекту регуляторного акта принципам державної регуляторної політики та вимогам щодо підготовки аналізу регуляторного впливу.

    Стаття 2.3.5. Районна рада забезпечує виконання заходів з відстеження результативності прийнятих регуляторних актів, готує звіт про відстеження результативності цих регуляторних актів та не пізніше як у 10-денний строк з дня підписання цього звіту оприлюднює його у друкованих засобах масової інформації, співзасновником (засновником) яких є районна рада, або шляхом розміщення на офіційному спільному веб-сайті районної ради та райдержадміністрації.

    Стаття 2.3.6.Районна рада заслуховує щорічний звіт голови ради про здійснення державної регуляторної політики  виконавчим апаратом районної ради.

    Глава 4. Порядок проведення сесії районної ради

    Стаття 2.4.1. Сесія ради є повноважною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради.

             З метою з’ясування питання наявності повноважного складу ради для проведення пленарного засідання  депутат особисто зобов’язаний перед початком пленарного засідання поставити підпис у відповідному журналі реєстрації депутатів.

             У разі відсутності встановленої кількості депутатів за розпорядженням голови ради проведення сесії переноситься на інший час. При цьому головою районної ради вживаються необхідні заходи щодо забезпечення кворуму депутатів.

    Стаття 2.4.2. Питання про тривалість роботи сесії визначається радою. Ранкові сесійні засідання районної ради, як правило, проводяться з 10 до 13 години з перервою на 20 хвилин, вечірні - з 14 до 17 години. На вимогу двох депутатських фракцій надається перерва на 10 хв., для узгодження проблемних питань.

             На початку кожного робочого дня сесії відводиться час для оголошення депутатських запитань і депутатських запитів в межах 30 хвилин.

            У разі потреби до порядку денного включається питання „Різне” і на його обговорення відводиться до 45 хвилин. При необхідності по питаннях "Різне" приймаються рішення ради.

             У разі необхідності районна рада може прийняти рішення про проведення закритого пленарного засідання.

    Стаття 2.4.3. Сесію відкриває і веде державною мовою голова районної ради, а разі його відсутності – відповідно заступник голови районної ради.

             Доповіді, співдоповіді, інформації, виступи та заяви виголошуються державною мовою.

    Стаття 2.4.4. Головуючий на сесії надає слово для доповідей і виступів, вносить на голосування проекти рішень, оголошує за поданням секретаріату сесії списки осіб, які записалися до виступу.

    Стаття 2.4.5. Під час сесій головуючий забезпечує порядок у залі засідань, створює рівні можливості депутатам в обговоренні питань. Він не має права втручатися у виступи депутатів та коментувати їх.

             Головуючий може позбавити виступаючого слова у випадках, коли він виступає не з питання, що обговорюється, або порушує норми депутатської етики. Якщо депутату попередньо робилося з цього приводу зауваження головуючим, то останній вправі позбавити його слова на період обговорення цього питання.

             Головуючий має право брати участь у виступах в обговоренні питань на загальних засадах. На час свого виступу він доручає виконання обов'язків головуючого заступникові голови ради.

    Стаття 2.4.6. Виступи депутатів виголошуються з трибуни. З дозволу головуючого допускаються окремі репліки з місць.

             Депутат, якому надано слово для виступу, повинен перед цим чітко назвати своє прізвище, політичну партію, депутатську фракцію, групу, яку він представляє.

             Для доповідей на сесії районної ради надається до 30 хвилин, для співдоповідей - до 15 хвилин. Для виступу в дебатах по доповідях і співдоповідях, а також для заключного слова надається до 7 хвилин, для повторних виступів, виступів по кандидатурах службових осіб та керівників органів ради, при постатейному обговоренні проектів рішень, з порядку ведення засідань, мотивів голосування, заяв, запитань, пропозицій, повідомлень та довідок - до 3 хвилин.

             Головуючий може в необхідних випадках за згодою районної ради шляхом голосування продовжити час для виступу. При обговоренні того чи іншого питання депутат має право брати слово не більше двох разів.

             Депутат вправі у будь-який час попросити слова по процедурі ведення сесії.

    Глава 5. Дисципліна та етика на пленарних засіданнях

    Стаття 2.5.1. На засіданні районної ради промовець не повинен вживати образливі висловлювання та непристойні й лайливі слова, закликати до незаконних дій. Головуючий на засіданні має право попередити промовця про неприпустимість таких висловлювань і закликів або припинити його виступ.

    Стаття 2.5.2. Під час засідання районної ради депутати не повинні заважати промовцям і слухачам діями, які перешкоджають викладенню або сприйманню виступу (вигуками, оплесками, вставанням тощо).

    Стаття 2.5.3. Якщо депутат своєю поведінкою заважає проведенню засідання районної ради, головуючий на засіданні попереджає його персонально і закликає до порядку.

    Стаття 2.5.4. У разі грубого порушення дисципліни або перешкод у проведенні  засідання головуючий може оголосити перерву або закрити засідання.

    Глава 6. Обов'язки і  права депутатів під час проведення сесій районної ради

    Стаття 2.6.1. Депутат зобов'язаний бути присутнім на кожній сесії, засіданнях постійної та інших комісій ради і брати активну участь в їх роботі. У разі пропуску депутатом протягом року більше половини пленарних засідань ради або засідань постійної комісії, невиконання ним без поважних причин рішень і доручень ради та її органів рада може ініціювати відкликання такого депутата в установленому законом порядку.         Депутат районної ради має право ухвального голосу з усіх питань, що розглядаються на сесіях районної ради, а також на засіданнях постійних та інших комісій ради, до складу яких його обрано.

    Стаття 2.6.2. Депутату районної ради забезпечується можливість активної участі в роботі сесії ради.

             Він має право брати участь у дебатах, вносити в усній чи письмовій формі пропозиції, зауваження і поправки по суті обговорюваних на сесії питань, пропозицій тощо, персонального складу утворюваних районною радою органів та кандидатур службових осіб, які обираються або призначаються районною радою, ставити запитання, давати довідки, а також користується правами, визначеними статтею 49 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та іншими законодавчими актами України.

             Кожна пропозиція депутата про внесення змін чи доповнень з питань, затверджених у порядку денному, та до проектів рішень по них повинна бути проголосована, якщо депутат наполягає на проведенні такого голосування. У разі необхідності, з метою запобігання прийняття пропозицій, що можуть суперечити чинному законодавству, головуючий може звернутися до керівника юридичного підрозділу виконавчого апарату районної ради чи представників прокуратури району, галузевого управління райдержадміністрації, присутніх на сесії з проханням дати правову оцінку тій чи іншій пропозиції, внесеній депутатом.

    Глава 7. Порядок проведення голосування на сесії

    Стаття 2.7.1. Районна рада з питань, що розглядаються, приймає рішення відкритим (у тому числі поіменним) або таємним голосуванням. Поіменне голосування проводиться на вимогу  1/4  депутатів, присутніх на сесії.

    Стаття 2.7.2. Для проведення таємного  та  підрахунку голосів  при  відкритому голосуванні  і визначення його результатів районна рада відкритим голосуванням на кожному пленарному засіданні обирає з числа депутатів ради лічильну комісії. До складу лічильної комісії входить по одному представнику від кожної політичної сили, представленої в районній раді, але не менше 5-ти осіб».

    Стаття 2.7.3. Бюлетені для таємного голосування виготовляються лічильною комісією за встановленими нею зразками.

             До бюлетеня для таємного голосування по виборах службових осіб або до складу органів, що обираються районною радою, включаються всі висунуті кандидатури. У бюлетені в алфавітному порядку зазначаються прізвища, ім'я та по батькові кожного кандидата.

             Список кандидатур передається до лічильної комісії головуючим на засіданні.

    Стаття 2.7.4. Час і місце проведення голосування, а також порядок організації голосування встановлюється лічильною комісією і доводиться нею до відома всіх депутатів.

    Лічильна комісія перед початком голосування:

    - організовує виготовлення бюлетенів для таємного голосування;

    - перевіряє наявність кабін для таємного голосування;

    - опечатує скриньки для таємного голосування і забезпечує всі умови для повного додержання таємності голосування.

    Стаття 2.7.5.

              Бюлетені для таємного голосування видаються депутату членами лічильної комісії за списком після пред'явлення посвідчення депутата районної ради.

                У списку депутатів про видачу бюлетенів для таємного голосування робиться відмітка і ставиться особистий підпис депутата.

                    Бюлетень для таємного голосування заповнюється депутатом в кабіні для таємного голосування кульковою ручкою з пастою синього кольору. У бюлетені для таємного голосування депутат робить позначку (V), що засвідчує волевиявлення депутата, у квадраті навпроти прізвища кандидата (кандидатів), за якого (яких) він голосує. У разі, якщо депутат не підтримує кандидата (кандидатів) він робить відповідну позначку навпроти слів «Не підтримую кандидата (кандидатів)».

    Стаття 2.7.6. Після закінчення голосування лічильна комісія розкриває скриньку для таємного голосування і підраховує голоси. Присутність сторонніх осіб при цьому не допускається.

             Недійсними вважаються бюлетені невстановленого зразка, а також ті, у яких депутат залишив без позначки усі квадрати або в квадраті зроблено позначку відмінну від встановленої (V).        

    Обраною службовою особою вважається кандидат, який одержав більшість голосів депутатів від загального складу ради.

             Обраними до складу органу, що обирається районною радою, вважаються кандидати, які одержали більшість голосів депутатів від загального складу ради.

             У випадку, коли кількість обраних осіб у складі органу, який обирається, виявиться меншою від встановленого для цього органу кількісного складу, то за рішенням районної ради проводяться повторні вибори по обранню кандидатів, яких не вистачає до формування органу.

             Якщо в результаті голосування окремі кандидати набрали однакову кількість голосів і це не дозволяє встановити обраного, то за рішенням районної ради по цих кандидатах проводиться повторне голосування.

    Стаття 2.7.7. Про результати таємного голосування лічильна комісія складає протокол, який підписується усіма членами комісії. Результати голосування оформляються рішенням районної ради, яке оголошується та підписується головою районної ради (при обранні голови районної ради на першій організаційній сесії – членами тимчасової президії, які почергово головують на пленарних засіданнях ради до обрання голови ради).

             При обранні службових осіб або органів, які обираються районною радою, лічильна комісія доповідає районній раді результати голосування по кожній кандидатурі окремо.

    Стаття 2.7.8. Таємне голосування проводиться обов'язково у випадках:

    - обрання та звільнення голови, заступника голови районної ради;

    - прийняття рішення про недовіру голові районної державної адміністрації;

    Стаття 2.7.9. Підрахунок голосів при відкритому голосуванні.

    При відкритому голосуванні лічильна комісія, яка обирається, на кожному пленарному засіданні, за пропозицією депутатських фракцій і груп, в кількості не менше 5 депутатів підраховує кількість голосів «За», «Проти», «Утримались». Голова лічильної комісії (в разі його відсутності будь який інший член лічильної комісії) оголошує результати голосування.

    Стаття 2.7.10. Підрахунок голосів при відкритому поіменному голосуванні
    При відкритому поіменному голосуванні лічильна комісія складає список присутніх на пленарному засіданні депутатів районної ради на момент початку голосування. Поіменно оголошує присутніх та їх кількість. Після цього голова районної ради проводить голосування. Лічильна комісія підраховує кількість голосів «За», «Проти», «Утримались» з поіменною фіксацією результатів голосування кожного депутата та голови ради. Голова лічильної комісії (в разі його відсутності будь який інший член лічильної комісії) оголошує результати голосування, зазначаючи при цьому прізвище та ім'я депутатів, котрі проголосували «За», Проти», «Утримались».

    Глава 8. Протокол та рішення районної ради

    Стаття 2.8.1. Засідання районної ради протоколюється. Ведення протоколу засідання ради здійснює виконавчий апарат районної ради.

    Стаття 2.8.2. Рішення районної ради приймається на її пленарному засіданні більшістю депутатів від загального складу ради після попереднього обговорення.

    Стаття 2.8.3. Протокол та прийняті на сесії районної ради рішення не пізніш як у 10-денний строк повинні бути підписані головою районної ради, при його відсутності – відповідно  заступником голови ради, а у випадках, передбачених статею 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", - депутатом ради, який за дорученням депутатів головував на її засіданні.

             Винні у втручання в текст рішення ради, що суттєво змінило значення або зміст усього рішення чи одного з його пунктів, притягуються до дисциплінарної відповідальності.

    РОЗДІЛ III. Депутатські групи та фракції

    Стаття 3.1. Депутати районної ради можуть об'єднуватись у групи та фракції .

    Стаття 3.2. Депутатські групи можуть бути утворені в будь-який час протягом строку повноважень ради шостого скликання за рішенням зборів депутатів районної ради, які виявили бажання увійти до її складу.

             Депутатська група в районної раді складається не менш як із п'яти депутатів.

             Депутати районної ради, які входять до складу депутатської групи, обирають особу, яка очолює депутатську групу.

             Депутатська група реєструється районної радою за поданням особи, яка очолює депутатську групу, до якого додається підписане депутатами цієї групи письмове повідомлення про сформування депутатської групи із зазначенням її назви, персонального складу та партійної належності членів групи і депутатів, які уповноважені представляти групу. Реєстрація депутатської групи проводиться шляхом прийняття протокольного рішення на пленарному засіданні районної ради, на яке було внесено подання особи, яка очолює депутатську групу.

             В разі вступу або виходу зі складу депутатської групи, яка зареєстрована в установленому законом порядку, депутат районної ради подає письмову заяву на ім'я головуючого на пленарному засіданні.

             Депутатська група приймає рішення самостійно простою більшістю голосів від загального складу депутатської групи.

             Депутатські групи можуть утворюватися на визначений ними період, але не більше ніж на строк повноважень районної ради.

             Діяльність депутатської групи припиняється:

    -у разі вибуття окремих депутатів обласної ради, внаслідок чого її чисельність стає меншою, ніж передбачено Регламентом районної ради;

    - після закінчення строку, на який депутати районної ради об'єдналися в депутатську групу, або строку повноважень районної ради.

             Діяльність депутатської групи припиняється також у разі прийняття рішення про реорганізацію чи розпуск депутатської групи, яке подається головуючому та оголошується ним на пленарному засіданні ради.

             Районна рада сприяє діяльності зареєстрованих нею депутатських груп, координує їх роботу і може заслуховувати повідомлення про їх діяльність.

    Стаття 3.3. Депутатські фракції

             Депутати районної ради можуть об'єднуватися у депутатські фракції у кількості не менше п’яти чоловік. Депутатські фракції формуються на партійній основі. До складу депутатських фракцій мають право входити також безпартійні депутати. Депутатська фракція приймає рішення самостійно простою більшістю голосів від загального складу депутатської фракції.

             Порядок вступу до фракції та виходу з неї визначається самою фракцією. Депутат районної ради може входити до складу лише однієї фракції. Рішення про об'єднання депутатів у фракцію доводиться до відома депутатів районної ради головуючим на пленарному засіданні ради.

             Депутатська фракція реєструється районною радою за поданням особи, яка очолює депутатську фракцію, до якого додається:

    1) підписане депутатами цієї фракції письмове повідомлення про утворення депутатської фракції із зазначенням її назви, персонального складу та партійної належності її членів та депутатів, які уповноважені представляти фракцію;

    2) рішення про створення депутатської фракції;

    3) протокол зборів депутатів районної ради, на яких було прийняте рішення про створення депутатської фракції;

    4) рішення про обрання голови депутатської фракції та уповноважених представників, яке приймається простою більшістю голосів від загального складу депутатської фракції.

             Реєстрація депутатської фракції проводиться шляхом прийняття протокольного рішення на пленарному засіданні районної ради, на яке було внесено подання особи, яка очолює депутатську фракцію.

             Діяльність депутатської фракції припиняється:

    - у разі прийняття рішення самою фракцією простою більшістю голосів від загального складу фракції про реорганізацію чи розпуск депутатської фракції;

    - після закінчення строку, на який депутати об'єдналися в депутатську фракцію, або строку повноважень районної ради.

             Депутат районної ради в разі вступу або виходу зі складу депутатської фракції, яка зареєстрована в установленому законом порядку, подає письмову заяву на ім'я головуючого на пленарному засіданні районної ради.

             Організація діяльності депутатських фракцій покладається на голову районної ради та голову фракції.

    Стаття 3.4. Депутатські групи, фракції мають право:

    - на пропорційне представництво в постійних та тимчасових комісіях ради;

    - попередньо обговорювати кандидатури посадових осіб, яких обирає, призначає чи затверджує рада;

    - на гарантований виступ свого представника на пленарному засіданні ради з кожного питання порядку денного сесії ради;

    - здійснювати інші права, передбачені законами України.

    РОЗДІЛ IV. Депутатський запит і депутатське запитання

    Стаття 4.1. Депутатський запит — це підтримана на пленарному засіданні простою більшістю депутатів від загального складу ради вимога депутата до посадових осіб ради і її органів, керівників підприємств, установ й організацій незалежно від форм власності, які розташовані або зареєстровані на відповідній території, також до голови районної державної адміністрації, його заступників, керівників відділів і управлінь з питань, які віднесені до відання ради.

    Стаття 4.2. Депутатське запитання — це засіб одержання депутатом районної ради інформації або роз'яснення з тієї чи іншої проблеми. Відповідь на запитання може бути оголошене на сесії ради або дано депутату районної ради в індивідуальному порядку. Запитання не включається до порядку денного сесії, не обговорюється і рішення по ньому не приймається.

    Стаття 4.3. Порядок розгляду депутатського запиту:

    - депутатський запит може бути внесений депутатом районної ради або групою депутатів попередньо або на пленарному засіданні ради у письмовій чи усній формі. Запит підлягає включенню до порядку денного пленарного засідання ради;

    - депутатський запит обговорюється у разі необхідності на пленарному засіданні ради;

    - районна рада може зобов'язати відповідний орган подати у встановлений нею строк звіт про виконання рішення по запиту депутата районної ради;

    - орган або посадова особа, до яких звернуто депутатський запит, зобов'язані у встановлений радою строк дати офіційну письмову відповідь на нього районній раді і депутату. Якщо запит з об'єктивних причин не може бути розглянуто в установлений радою строк, то орган або посадова особа зобов'язані письмово повідомити районну раду та депутата районної ради, який вніс запит, і запропонувати інший строк, який не повинен перевищувати один місяць з дня одержання запиту. Відповідь на запит у разі необхідності розглядається на пленарному засіданні ради.

    - депутат районної ради має право давати оцінку відповіді на свій депутатський запит. За результатами відповіді на депутатський запит може бути проведено обговорення, якщо на цьому наполягає автор депутатського запиту і його вимога підтримана не менше 1/4 присутніх на сесії районної ради депутатів.

             Посадових осіб, до яких звернуто запит, своєчасно інформують про дату та час обговорення відповіді на запит районною радою. Вони або уповноважені ними особи мають право бути присутні на цьому засіданні районної ради.

             За результатами розгляду відповіді на депутатський запит районна рада приймає відповідне рішення.

    Стаття 4.4. Рішенням ради виконані депутатські запити знімаються з контролю або продовжуються терміни їх виконання.

             До рішення ради додається повна інформація щодо розгляду запитів депутатів районної ради.

             На кожній черговій сесії головуючий інформує депутатів про хід виконання депутатських запитів.

    РОЗДІЛ V. Обрання та звільнення голови,заступника голови районної ради, утворення та обрання постійних комісій ради, інших органів, що обираються радою

    Глава 1. Голова,  заступникголови районної ради

    Стаття 5.1.1. Відповідно до статті 55 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" голова районної ради обирається відповідною радою шляхом таємного голосування з числа її депутатів на строк повноважень ради.

    Голова ради здійснює свої повноваження до припинення ним повноважень депутата ради відповідного скликання, крім випадків, передбачених частинами четвертою та п'ятою статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Голова ради вважається звільненим з посади з дня припинення ним депутатських повноважень або повноважень голови.

    Вибори голови ради здійснюються шляхом таємного голосування з будь-якої кількості запропонованих кандидатур.

             Порядок проведення таємного голосування визначається цим Регламентом.

    Стаття 5.1.2. Кандидатури для обрання на посаду голови районної ради висуваються на сесії районної ради. Висунення кандидатур може здійснюватися як відкрито, так і таємно.

             Правом висунення кандидатур на посаду голови районної ради користуються депутати районної ради, депутатські групи та фракції.

             Депутат районної ради може висунути для обрання лише одну кандидатуру, в тому числі і свою.

             При таємному висуненні депутату, який бере в ньому участь, видається бюлетень, у який він може вписати лише одне прізвище. Бюлетені, в яких буде записано більшу кількість кандидатур, визнаються недійсними.

             Таємне висунення організовує лічильна комісія, яка передає список кандидатур головуючому на засіданні для повідомлення його районній раді.

             Рішення про процедуру висунення кандидатур на посаду голови районної ради приймається районною радою більшістю голосів депутатів, присутніх на засіданні.

             По всіх висунутих кандидатурах, які дали згоду балотуватись, проводиться обговорення. Самовідвід приймається районною радою без голосування.

             Кожному з кандидатів надається можливість виступити на засіданні до голосування із своєю програмою.

             Депутати районної ради мають право задавати запитання кандидату, висловлювати свою точку зору по виголошеній ним програмі, агітувати "ЗА" чи "ПРОТИ" висунутої кандидатури.

             На обговорення кожної кандидатури відводиться одна година сесійного часу, для виступу кандидата - до 20 хвилин. При необхідності за рішенням сесії час обговорення може бути продовженим.

             Голова районної ради вважається обраним, якщо в результаті таємного голосування за нього проголосувало більше половини депутатів від загального складу ради.

             У разі, якщо з двох висунутих кандидатур жодна не набрала більше половини голосів від загального складу ради, проводиться висування інших кандидатур.

             У разі, якщо на посаду голови районної ради було висунено більше двох кандидатур і жодна з них не одержала кількості голосів, потрібної для обрання, відбувається повторне голосування по двох кандидатурах, які одержали найбільшу кількість голосів.

    Голова ради працює у раді на постійній основі, не може мати інший представницький мандат, суміщати свою службову діяльність з іншою роботою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої у позаробочий час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток.

    Про обрання голови районної ради на сесії ради приймається рішення шляхом таємного голосування, яке підписують члени тимчасової президії, які почергово головують на пленарних засіданнях ради до обрання голови ради.

    Стаття 5.1.3. У своїй діяльності голова ради є підзвітним раді та може бути звільнений з посади радою, якщо за його звільнення проголосувало більшість депутатів від загального складу ради шляхом таємного голосування. Питання про звільнення голови ради може бути внесено на розгляд ради на вимогу не менш як третини депутатів від загального складу ради.

    При цьому повинно бути проведено обговорення, голові районної ради має бути надано слово для виступу.

    Звільнення особи з посади голови ради не має наслідком припинення нею повноважень депутата цієї ради.

    Повноваження голови районної ради також вважаються достроково припиненими без припинення повноважень депутата ради в разі:

    1) звернення з особистою заявою до відповідної ради про складення ним повноважень голови ради;

    2) порушення ним вимог щодо обмеження сумісності його діяльності з іншою роботою (діяльністю), встановлених законом.

    Зазначені повноваження голови районної ради припиняються, а відповідна особа звільняється з посади голови ради з дня прийняття відповідною радою рішення, яким береться до відома зазначений факт.

    Стаття 5.1.4. Районна рада обирає зі свого складу заступника голови районної ради.

             Кандидатури для обрання на посаду заступника голови районної ради представляє раді її голова.

    Заступник голови районної ради обираються відповідною радою в межах строку її повноважень з числа депутатів цієї ради шляхом таємного голосування і здійснюють свої повноваження до припинення ними повноважень депутата ради відповідного скликання, крім випадків дострокового припинення їх повноважень у порядку, встановленому частинами третьою та четвертою статті 56 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

             Обраною вважається особа, яка одержала більше половини голосів депутатів від загального складу ради.

             Якщо запропонована головою районної ради кандидатура на посаду заступника голови ради не одержала необхідної кількості голосів, то голова подає на розгляд нову кандидатуру.

             Порядок проведення таємного голосування щодо обрання заступника голови районної ради визначається цим Регламентом.

    Стаття 5.1.5. Повноваження заступника голови районної ради можуть бути достроково припинені без припинення повноважень депутата відповідної ради за рішенням відповідної ради, що приймається шляхом таємного голосування. Питання про дострокове припинення їх повноважень може бути внесено на розгляд відповідної ради на вимогу не менш як третини депутатів від загального складу ради або голови ради.

    Повноваження заступника голови районної ради можуть також бути достроково припинені без припинення повноважень депутата відповідної ради в разі:

    1) звернення з особистою заявою до відповідної ради про складення ним повноважень заступника голови ради;

    2) порушення ним вимог щодо обмеження сумісності його діяльності з іншою роботою (діяльністю), встановлених законом.

    Зазначені повноваження заступника  голови ради припиняються з дня прийняття відповідною радою рішення, яким береться до відома зазначений факт.

    У випадках, передбачених частинами третьою та четвертою статті 56 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» відповідна особа звільняється з посади заступника (першого заступника) голови ради з дня припинення її повноважень.

    Стаття 5.1.6. Заступник голови районної ради здійснює повноваження голови відповідної ради за відсутності голови ради на підставі його розпорядження, а також у разі неможливості виконання головою ради своїх обов'язків з інших причин.

    Заступник голови районної ради працює у раді на постійній основі (на нього поширюються вимоги щодо обмеження сумісності його діяльності з іншою роботою (діяльністю), встановлені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» для голови ради), або на громадських засадах.        

             Глава 2. Постійні комісії районної ради

             Районна рада утворює та обирає з числа її депутатів постійні комісії ради, визначає їх перелік і кількісний склад. При потребі впродовж строку своїх повноважень районна  рада може утворювати нові або ліквідовувати існуючі постійні комісії, вносити зміни до їх складу.      

             Постійні комісії є органами районної ради, що обираються радою з числа її депутатів на строк повноважень ради у складі голови і членів комісії. Пропозиції щодо утворення і обрання постійних комісій ради, їх голів вносить голова районної ради. Питання обрання заступника голови комісії, її секретаря та всі інші питання структури комісії вирішуються відповідною постійною комісією.

             Склад постійних комісій районної ради формується на пропорційній основі відповідно до числа депутатів, які представляють депутатські фракції та політичні партії.

             При обранні постійних комісій районної ради голосування проводиться в цілому по складу комісії або по кожній кандидатурі, або в іншому порядку за рішенням районної ради.

             До складу постійних комісій не можуть бути обрані голова, заступник голови районної ради.

             Депутат може входити до складу тільки однієї постійної комісії районної ради, де працює на громадських засадах.

             Постійні комісії є підзвітними раді та відповідальними перед нею.

             При необхідності районна рада може створювати тимчасові контрольні комісії ради. Порядок діяльності тимчасової контрольної комісії, назва, завдання, персональний склад та строк її повноважень визначаються рішеннями ради.

    Тимчасові контрольні комісії ради є органами ради, які обираються      з числа її депутатів для здійснення контролю з конкретно визначених радою питань, що належать до повноважень місцевого самоврядування. Контрольні комісії подають звіти і пропозиції на розгляд ради.

    Глава 3.Президіярайонної ради

    Районна рада може утворити президію ради.

    Президія районної ради є дорадчим органом ради, який попередньо готує узгоджені пропозиції та рекомендації з питань, що передбачається внести на розгляд ради.

    До складу президії районної ради входять голова ради, його заступник, голови постійних комісій ради, голови депутатських груп і фракцій, голова районної державної адміністрації ( за згодою). Президія районної ради може приймати рішення, які мають дорадчий характер.

    Президія районної ради діє на основі Положення про неї, що затверджується радою.

    Глава 4. Виконавчий апарат районної ради

    Районна рада за поданням її голови утворює виконавчий апарат ради, затверджує його структуру і чисельність, витрати на утримання.

    Виконавчий апарат ради здійснює організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, її органів, депутатів, сприяє здійсненню районною радою взаємодії і зв'язків з територіальними громадами, місцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування.

    Виконавчий апарат районної ради за посадою очолює голова районної ради.

    Розділ VI.  Опублікування та реалізація рішень районної ради

    Стаття 6.1. Матеріали сесії районної ради розміщуються на офіційному спільному веб-сайті районної ради та райдержадміністрації, публікуються в районній газеті, а також доводяться до відома населення депутатами районної ради під час зустрічей з виборцями.

             Депутати мають право обнародувати матеріали і рішення, підготовлені від їх імені, інформацію про свою діяльність у засобах масової інформації району, безкоштовно, на протязі двох випусків газети, з дня подання матеріалів в редакцію.

    Стаття 6.2. Рішення районної ради надсилаються виконавцям, відповідним органам виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємствам, об'єднанням, організаціям, установам різних форм власності, службовим.

             Рішення районної ради набирають чинності з моменту їх прийняття, а рішення нормативно-правового характеру - з дня їх офіційного оприлюднення, якщо радою не встановлено більш пізній строк введення цих рішень у дію.

    Стаття 6.3. Контроль за виконанням рішень районної ради організовує та забезпечує голова ради через комісії та депутатів районної ради.

    Розділ VІІ.  Прикінцеві положення

             При потребі впродовж своїх повноважень районна рада може вносити зміни та доповнення до цього Регламенту у зв'язку із можливими змінами у правових нормах прийнятих законів та підзаконних нормативно-правових актів, а також з інших підстав, передбачених чинним законодавством України.

    Переглядів 3669 Останнє редагування Вівторок, 12 січня 2016 16:44
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Горохівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Горохівській райдержадміністрації.
    Адреса: 45700, м. Горохів, вул. Шевченка, 17, тел. (03379) 2-15-02, факс 2-11-52, E-mail: info@goradm.gov.ua
    © 2014 goradm.gov.ua