27 листопада 2020 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Влада і громадськість
    Регуляторна політика
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
  • Відкриті дані
  • Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Виборець має знати!
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Зайнятість населення
  • Громадська рада при РДА
  • Управління юстиції
  • РДА звітує
  • Центр надання адмін послуг
  • Правове забезпечення
  • Казначейська служба інформує
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Земельні відносини
  • Протоколи ТЕБ та НС
  • Служба за контрактом
  • Електронне звернення
  • Протидія домашньому насильству
  • Робота спостережної комісії РДА
  • АРХІВ НОВИН

    « Листопад 2020 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30            
    Понеділок, 20 січня 2014 13:16

    Соціальний захист населення

    ПОЛОЖЕННЯ про управління соціального захисту населення Горохівської районної державної адміністрації (завантажити)

    ГРАФІК особистого прийому громадян працівниками управління соціального захисту населення райдержадміністрації (завантажити)

    Довідник телефонів працівників управління соціального захисту населення Горохівської райдержадміністрації

    Наказ управління соціального захисту населення райдержадміністрації Про проведення перевірки, передбаченої Законом України „Про очищення влади” №14

    Орієнтовний розрахунок розміру субсидії на оплату житлово-комунальних послуг

    *Застереження! Всі розрахунки є попередніми та не охоплюють всі критерії, що враховуються при призначенні субсидії. Для остаточного визначення права на отримання субсидії рекомендуємо звернутись до місцевого органу соціального захисту населення

    Інструкція про порядок заповнення бланків

    Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

    Заява про призначення житлової субсидії

    Реформа системи надання житлових субсидій населенню

    Програма підтримки демобілізованих учасників антитерористичної операції та членів їх сімей на 2016-2018 роки

    ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ І, ІІ, ІІІ ГРУП ВІКОМ ВІД 16 РОКІВ (в тому числі учасників АТО)

    ДОСТУПНІСТЬ ДО ОБ'ЄКТІВ ГРОМАДСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В РОЗРІЗІ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ ГОРОХІВСЬКОГО РАЙОНУ

    ПЛАН заходів щодо запобігання та виявлення корупції в управлінні соціального захисту населення Горохівської районної державної адміністрації  на 2018 рік

    Реабілітація у дочірньому підприємстві "Санаторій "Моршинкурорт" (завантажити інформацію: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8)

    Реабілітація в санаторії ім. С.Лазо ТзОВ "Примор'я" (завантажити інформацію: 1, 2, 3, 4)

    Реабілітація у Волинському обласному санаторії "Лісова пісня"

    Реабілітація у дочірньому підприємстві "Південь-курорт-Сервіс" (завантажити інформацію 1)

     

    Уряд продовжує ініціювати антикризові заходи для соціального захисту громадян рішення уряду головні новини

    Кабінетом Міністрів України прийнято рішення щодо забезпечення додаткових соціальних гарантій на період карантину для фізичних осіб-підприємців, які мають дітей, та людей, які втратили роботу та зареєструвались у центрі зайнятості як безробітні.

    Відповідну постанову „Деякі питання соціальної підтримки сімей з дітьми", розроблену Міністерством соціальної політики, прийнято на засіданні Уряду 22 квітня 2020 року.
    Рішенням Уряду запроваджено виплату допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям, які належать до першої і другої групи платників єдиного податку та сплачували єдиний соціальний внесок, на період карантину та на один місяць після дати його відміни.
    Такою допомогою може скористатися близько 300 тисяч сімей. Вона надаватиметься на кожну дитину до 10 річного віку у розмірі прожиткового мінімуму (для дітей віком до 6-ти років – 1 779 грн; для дітей віком від 6-ти до 10-ти років – 2 218 гривень).
    Також для громадян, які втратили роботу або не мають можливості працевлаштуватися під час карантину, спрощено доступ і надано можливість отримати державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям, яка в свою чергу передбачає і доплати на кожну дитину.
    Цією підтримкою буде охоплено близько 100 тисяч громадян. Середньомісячній розмір допомоги для малозабезпеченої сім'ї, в якій виховуються неповнолітні діти, становитиме від 2800 до 3020 гривень.
    Рішенням Уряду збільшено з двох до трьох місяців термін простроченої заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг одержувачами житлових субсидій та пільг, за наявності якої житлова субсидія не призначається.

    Про роботу управління соціального захисту населення Горохівської райдержадміністрації за жовтень 2020 року

    Спеціалістами сектору сімейної політики та протидії торгівлі людьми управління  соціального захисту населення постійно здійснюється контроль та моніторинг щодо погашення заборгованості по заробітній платі в районі та дотримання мінімального розміру заробітної плати по району.

    Заборгованість із виплати заробітної плати у Горохівському районі станом на 01.11.2020 становить - 151,1 тис. грн.

    Протягом 2020 року відбулось 2 засідання міжвідомчої робочої групи з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на погашення заборгованості, підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати. Заслухано 5 керівників підприємств, установ, організацій, рівень заробітної плати яких нижчий від законодавчо встановленого рівня.

    З початку 2020 року проведено 10 засідань робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, під час яких проведено 39 відвідувань  щодо інформування суб’єктів підприємницької діяльності, стосовно фактів неоформлених трудових відносин між роботодавцем та найманим працівником, дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати, а також здійснення підприємницької діяльності без  державної реєстрації.

     За результатами проведеної роботи  фізичні – особи підприємці оформили трудові договори з 18 найманими працівниками, з повідомленням в ДФС, 10 фізичних осіб зареєстрували ведення своєї підприємницької діяльності.

    В складі мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства або насильства за ознакою статі постійно проводиться інформаційно - просвітницька діяльність у сфері запобігання та протидії насильству та здійснено 1 екстрений виїзд. Профілактична робота проводилась на території села Галичани.

    Проведено 3 засідання районної комісії з питань призначення державної соціальної допомоги, житлових субсидій та  пільг малозабезпеченим сім’ям та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. На засіданнях розглянуто 161 справу на призначення пільг, житлових субсидій на ЖКП та придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та 2 справи на призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. За результатами роботи комісій складено протоколи, описані справи передано для опрацювання.

    Під час реєстрації колективних договорів надаються рекомендації щодо застосування на підприємствах, в установах та організаціях переліку і розміру доплат й надбавок до тарифних ставок та посадових окладів працівників, приведення положень колективних договорів у відповідність до норм діючої Генеральної угоди, регіональної та галузевих угод, включення до них положення щодо умов зростання фондів оплати праці працівників виробничої сфери та встановлення міжкваліфікаційних співвідношень в оплаті праці. Також, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків відповідно до норм ст. 18 Закону України «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків» та положень Конвенції МОП № 100 про рівне винагородження чоловіків і жінок за працю рівної цінності, соціального захисту ветеранів праці та людей похилого віку (Закон України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»), профілактики ВІЛ – інфекції/СНІДУ та туберкульозу у виробничому середовищі та недопущення випадків дискримінації працівників із такими захворюваннями.

    Протягом 2020 року управлінням зареєстровано 23 колективних договори, зміни і доповнення до них.

    Відповідно до Положення про порядок проходження альтернативної (невійськової) служби від 10 листопада 1999 року № 2066 (зі змінами) громадяни мають право на альтернативну службу, якщо виконання військового обов’язку суперечить їхнім релігійним переконанням і якщо вони належать до діючих відповідно до законодавства релігійних організацій, віровчення яких не допускає користування зброєю. Перелік таких релігійних організацій затверджується Кабінетом Міністрів України.

    Станом на 01.11.2020 року альтернативну (невійськову) службу проходять 5 громадян, з них: Християни Віри Євангельської П’ятидесятники – 5.

    Відповідно до Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми” відділом соціальної допомоги управління соціального захисту населення  станом на 01.11.2020 р. призначено державних  допомог сім’ям з дітьми  в  тому числі:

    - за призначенням допомоги по вагітності і пологах   звернулось 236 чол., допомога нарахована   на суму 1013061,77 грн.,;         

     - за призначенням допомоги при народженні дитини звернулося 341 чол., допомога нарахована на суму 13936874,35 грн.;

    - допомога при усиновлені дитини  нарахована 4 сім’ям на суму 43000,00 грн.;   

     - на допомогу  одиноким матерям   звернулося 630 чол., допомога нарахована  на суму 9102254,08 грн.; 

     - на допомогу  на дітей, які знаходяться під опікою чи піклуванням  звернулося 26 опікунів, допомога нарахована  на суму  1838755,68 грн.  

    - на допомогу багатодітним сім’ям звернулось 96 чол., допомога нарахована на суму 11351080,92 грн.

    Допомога по догляду за інвалідом І або ІІ  групи внаслідок психічного розладу   призначена 142 одержувачам  на суму  4778750,70 грн.

    Державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства  та дітям з інвалідністю    призначена 896 інвалідам  на суму 20725617,26 грн.

    Відповідно до Постанови  Кабінету Міністрів України №189 від 22.02.06.р. “Про Порядок призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх не відоме” допомога призначена 1 сім’ї, на суму 50365,89 грн.

    За призначенням державної соціальної допомоги як малозабезпеченим сім’ям  звернулося 457 сімей,  призначено державну соціальну допомогу на суму 19415224,57 грн.

    Відповідно до Закону України “Про соціальні послуги” компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги  станом на 01.11.2020 р. призначено 72 чол. на суму 137196,91 грн. 

    Відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам”  на допомогу   призначено 225 чол., яким  нарахована  допомога на суму 3638716,90  грн., 

    Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від  31.01.2007 року №81 “Про Порядок призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною”   станом на 01.11.2020 року  на обліку перебуває 6 прийомних сімей та  2 будинків сімейного типу, яким призначена соціальна допомога на 20-х дітей-сиріт та грошове забезпечення прийомним батькам загальною суму 78620160,42 грн. 

    Всього  станом на 01.11.2020  нараховано та профінансовано допомог, на суму 78620160,42 грн.

    Відповідно Постанови КМУ від 01 жовтня 2014 року № 509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб згідно журналу  видачі довідок, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або районів проведення антитерористичної операції  обліковано  129 осіб, яким відповідно видано довідки про взяття на облік особи, переміщеної з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.

    Відповідно Постанови КМУ  від 01 жовтня 2014 року № 505» Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг  призначено 16 особам,  на  суму 292092,37 грн.,  

    Згідно Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива    станом на 01.11.2020 звернулось 978 заявників на призначення житлової субсидії на житлово-комунальні послуги та  488 осіб на придбання твердого палива та скрапленого газу. Користується субсидією для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 4594 сімей.

    Знято з виплати 15 особових рахунків. Сформовано 5 атестатів на висилку особових справ. Видано фінансових довідок про доходи одержувачів допомог – 617. Нараховано єдиний внесок до Пенсійного Фонду на 2297 одержувачів.

    Підготовлено та проконтрольовано відомості нарахувань по банківських установах та поштових відділеннях на 5625 одержувачів на суму
    11530738,82 грн.

    Сектором адміністративної роботи та контролю за призначенням і виплатою пенсій відповідно до статті 103 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування та Наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 10.01.2007  № 4 “Про затвердження Порядку здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України”  в Головному управлінні Пенсійного фонду України ( Горохівському відділенні) з початку 2020 року перевірено 18 новопризначених пенсійних справ та 499  перерахованих. Перевірено виплату по відділенню зв’язку Мар’янівка – 405 пенсіонерів, Кутрів – 115 пенсіонери, Звиняче – 254 пенсіонерів. Постійно проводиться прийом громадян та своєчасно надаються роз’яснення щодо правильності призначення пенсій, вживаються заходи для усунення причин, що викликають скарги.

    З початку 2020 року підготовлено 49 відповіді на звернення громадян щодо правильності  призначення, перерахунків та виплати пенсій, 21 відповідей на запити Пенсійного фонду, 28 відповіді на зверненя щодо пошуку архівних справ. Звернення своєчасно розглянуті, пошук архівних справ проведено. Проведено роз’яснення встановленню статусу учасника війни відповідно до п. 13 ст.9 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та Постанови КМУ № 739  від 23.09.2015, які направлені в зону АТО від організації.

    Станом на 01.11.2020 надійшло 736 звернень громадян. 30 -депутатських звернень. Найбільш порушені і актуальні  питання надання матеріальної допомоги на лікування, з них переважна  кількість учасників АТО.

     Також питання виплати і призначення субсидій,пільг,ДСД  та інші.

    Заведено справи на кожну особу, передано до відповідальних спеціалістів до виконання. Всі справи знаходяться на контролі. Передано звітність і інформацію по зверненнях громадян до вищестоящих організацій (РДА, Департамент соціального захисту населення).

    Проведено моніторинг і аналіз звернень громадян.

    Здійснюється  робота з розгляду звернень громадян відповідно до статті 40 Конституції України,  вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу  Президента України від 7 лютого 2008 року  №109/2008 «Про  першочергові  заходи  щодо забезпечення реалізації  та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та  органів місцевого самоврядування»  та інших нормативно-правових та розпорядчих документів обласної та районної державних адміністрацій.

    Вживаються заходи щодо створення належних умов прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд  пропозицій, заяв і скарг, оперативно вирішуються порушені  у них питання.

    Станом на 01.11.2020 в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків на обліку перебуває 10233 пільговиків. З них:

    Інвалідів війни1 групи -20, з них АТО -1;

    Інвалідів війни2 групи -75, з них АТО -19;

    Інвалідів війни 3 групи -79, з них АТО -53;

    Учасників бойових дій -508, з них АТО -426;

    Вдови ВВ- 199, з них АТО -14;

    Учасників війни- 519;

    Ветеранів праці-2988;

    Дітей війни-3447;

    Багатодітних сімей-888.

    Пільгами на оплату житлово-комунальних послуг готівкою в районі щомісяця користується в середньому 2541 громадян різних категорій. Сума нарахованих  пільг станом на 01.11.2020  становить 1425901,64 грн.

    Виплачено соціальної стипендії 33 студентам вищих навчальних закладів на суму 39950,00грн.

    Для призначення і виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення сім’ям осіб, визначених абзацами п’ятим - восьмим пункту 1 статті 10 Закону, для осіб з інвалідністю I-II груп, яка настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, визначених пунктами 11-14 частини другої статті 7 Закону, та які потребують поліпшення житлових умов і перебувають на обліку за місцем проживання відповідно до Житлового кодексу Української РСР – поставлено на облік 2 особи з інвалідністю внаслідок війни.

    Внесено інформацію про  286 осіб, які мають право на пільги, до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.

    Згідно ПКМУ №373 від 17.04.2019р. «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» сформовано реєстри нарахованих сум платежів пільговикам та передано в автоматизовані системи АТ «Ощадбанк» за жовтень місяць 2283 пільговикам у безготівковій  формі на суму 1159298,97 грн. та 258 пільговикам у готівковій формі на суму 253387,71 грн.

    Для перевірки актуальності даних, внесених в ЄДАРП , а також для отримання інформації про монетизацію пільг було розглянуто 298 звернень пільговиків.

    Прийнято до роботи 221 пакет документів для  видачі «Посвідчення батьків  з багатодітної сім’ї» та «Посвідчення дитини з багатодітної сім’ї» .

    Видано 60 «Посвідчень батьків  з багатодітної сім’ї» та  200 посвідчень «Посвідчення дитини з багатодітної сім’ї» .

    Проінформовано органи місцевого самоврядування щодо порядку надання і присвоєння почесного звання «Матері-героїні».

    Прийнято та передано в департамент соціального захисту населення  3 пакети документів  на присвоєння почесного звання «Матері-героїні».

    На  обліку забезпечення інвалідів автомобілями перебуває:

    – на першочергове забезпечення спец.автотранспортом – 4 інваліди ВВ війни, які брали участь у бойових діях 1941-1945 рр.,

    – позачергового забезпечення – 16 інвалідів ВВ війни,

    • загального порядку забезпечення – 67 інвалідів дитинства, дітей-інвалідів та загального захворювання та інвалідів, які мають в користуванні автомобілі. Проведено інвентаризацію особових справ осіб з інвалідністю, які перебувають на обліку по забезпеченню автотранспортом.

    Станом на 01.11.2020 на обліку на забезпечення осіб з інвалідністю , дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації перебуває 924 особи. За жовтень 2020 року було видано 69 направлень на забезпечення осіб з інвалідністю , дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації та внесено в базу ЦБІ 9 ІПР.

    Забезпечено 1 дитину з інвалідністю столом-партою, 2 особи з інвалідністю забезпечені протезами нижніх кінцівок та проведений один ремонт крісла колісного. 

    Створено 29 договорів, зареєстровано 9 договорів та сплачено 5 договорів на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, протезно-ортопедичними виробами.

    Направлено на комплексну реабілітацію 2 особи з інвалідністю до Державної реабілітаційної установи «Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Галичина».

    Видано 1 посвідчення «Ветеран праці», вклеєно 2 вкладиша до посвідчень «Особи з інвалідністю внаслідок війни».

    На обліку на забезпечення санаторно-курортним лікуванням перебуває 675 особи з інвалідністю від загального захворювання, 19 інваліди ВВ війни (на одержання компенсації), 2 учасники бойових дій, 14 учасників війни та 64 учасники АТО.

    Проводиться роз’яснювальна робота в телефонному режимі з учасниками бойових дій АТО та з інвалідністю щодо забезпечення санаторно-курортного лікування, прохожження психологічної реабілітації, узгоджуються терміни перебування  та санаторно-курортні заклади де бажають оздоровитись.

    На психологічну реабілітацію учасників АТО на 2020 рік виділено 115290,00грн.  Пройшли психологічку реабілітацію в санаторіях «Лісова пісня» та «Орізонт» м. Одесса 17 осіб з іналідністю в наслідок АТО та УБД. Додатково ще планується оздоровити 2 осіб. Забезпечено санаторно-курортним лікуванням 47 учасників АТО.

    Станом на 01.11.2020 року укладено 29 договорів з особами з інвалідністю від загального захворювання та напрвлено в санаторії «Лісова пісня», «Пролісок», «Шаян»,»Дністер» та «Кристал».

    Від департаменту соціального захисту населення надійшло 18 путівок для забезпечення ветеранів війни та осіб з інвалідністю в санаторії «Батьківщина», «Слава», «Салют» та «Перемога». Видано за 18 путівок на санаторно-курортне лікування  особам з інвалідністю до санаторіїв Мінсоцполітики.

    У січні 2020 року виділено 124568,00 грн. на проходження реабілітації дітей з інвалідністю. Проводиться робота щодо укладення договорів та направлення до Центрів реабілітації діток з інвалідністю.  Направлено в 6 дітей  з інвалідністю на комплексну реабілітацію на загальну суму 124568,00 грн. 

    Проводиться видача пільгових посвідчень, вкладишів та проїздих талонів ветеранам війни та учасникам АТО.

    Відповідно до Закону „Про основи соціальної захищеності інвалідів” постійно проводиться робота по виявленню інвалідів, які бажають працювати. Списки таких осіб подаються до центру зайнятості у встановленій формі. Також ведеться облік  інвалідів, які бажають навчатись у Всеукраїнському Центрі професійної реабілітації.

    Відповідно до „Порядку надання одноразової грошової матеріальної допомоги малозахищеним громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах”  прийнято  40 заяв з необхідними документами. До  Центру по здійсненню соціальних виплат обласної ради надійшло 1 звернення щодо  надання матеріальної допомоги .Звернення опрацьовані та надісланні пропозиції щодо їх виплати.

    Відповідно до листа департаменту соціального захисту від 24.01.2020 року звірено та надіслено списки ветеранів ОУН-УПА для проведення їм щомісячної виплати.

    З метою перевірки нужденності сім’ї та цільового використання коштів у певному виді допомоги державними соціальними інспекторами управління складено   1286  актів  обстеження матеріально-побутових умов сімей, які звернулись за наданням житлових субсидій, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, допомоги на дітей одиноким матерям з урахуванням доходів, допомоги по догляду.

    Здійснено   1298 перевірок  достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів соціальних допомог та житлових субсидій.

    Відповідно до Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи » cектором з питань постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи здійснюється виконання програм, пов’язаних із соціальним захистом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

    Станом на 01.11.2020 року проведено  нарахування та виплати громадянам, що належать до першої та другої категорії постраждалих: 

    – щомісячна грошова допомога у зв’язку з обмеженням споживання продуктів харчування та компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи –61 одержувач на суму 184753,80 грн.;

    • одноразова компенсація на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (стаття 48 Закону, постанова КМУ від 14.05.2015 №285) виплачена в сумі 7555,00 грн.;

    Затверджено з обласного бюджету на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 158000 грн.

    Відшкодовано  витрат за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами громадян в сумі 25104,00 грн.

    Взято на облік  громадян, які подали заяви на виплату грошової компенсації замість путівки, виплачено компенсацію замість санаторно-курортної путівки в сумі 2292,00.

    Для забезпечення санаторно-курортним лікуванням, осіб 1 категорії виділено 92400,00 грн.

    З санаторно-курортними закладами укладено 9 договорів за рахунок державного бюджету на суму 69284,30 грн. для громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.З санаторіями , де  оздоровилися постраждалі особи,  проведена відповідна робота, заключні  трьох сторонні договори , отримані Гарантійні листи від санаторіїв, про те, що вони згідні прийняти на оздоровлення у погоджений з людиною період,це Волинський санаторій «Лісова Пісня»-укладено 3 угоди,санаторій імені Горького м.Одеса -1 угода,санаторій «Кристал» м.Трускавець-3 угоди, санаторій матері та дитини «Пролісок»-2 угоди.

    Здійснюється прийняття та оформлення документів на «Комісію з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій»  та видача відповідних посвідчень у зв’язку із затвердженням нових зразків посвідчень.  

    Прийнято 32 заяви, надано письмових та усних консультацій з питань соціального захисту постраждалих  внаслідок аварії на ЧАЄС в межах норм чинного законодавства .

     

    Особливості оновленого 21.08.2019 Порядку повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів

     

    1. На повідомну реєстрацію подається один примірник колективної угоди (договору), змін та доповнень до них разом із додатками та супровідним листом.

    На вибір сторін угод, договорів (залежно від їхніх можливостей) пропонується три варіанти подання документів реєструючому органу:

    • оригінал паперового документа з прошитими і пронумерованими сторінками;
    • оригінал електронного документа з пов’язаними з ним кваліфікованими електронними підписами;
    • електронна копія оригіналу паперового документа (фотокопія), засвідчена кваліфікованою електронною печаткою.

    Перелік протестованих систем електронного документообігу, інтеграційну взаємодію яких з Системою електронної взаємодії органів виконавчої влади підтверджено, міститься на офіційному веб-сайті Державного підприємства „Державний центр інформаційних ресурсів України”: http://dir.gov.ua/sistema-elektronnoyi-vzayemodiyi-organ/pereHk-pmtestovan-system- electr/. 

    Реєструючий орган не може відмовляти у повідомній реєстрації колективної угоди, договору, змін і доповнень до них, повертати їх на доопрацювання, витребовувати додаткові документи та встановлювати додаткові вимоги до оформлення поданих на реєстрацію документів.

    З метою посилення інформування заінтересованих суб’єктів реєструючий орган оприлюднює:

    реєстр колективних угод (договорів), змін і доповнень до них;

    текст колективних угод (договорів), змін і доповнень до них;

    власні рекомендації щодо приведення угоди (договору) у відповідність з вимогами законодавства (у разі їх наявності);

    перелік підприємств, установ, організацій, для яких є обов’язковими положення колективної угоди (у разі подання такого переліку сторонами угоди).

    Слід зазначити, що достатньо зручним для користування є варіант оприлюднення реєстру угод (договорів), змін і доповнень до них із активними посиланнями на текст вказаних вище документів.

    Важливо враховувати, що текст колективного договору, змін і доповнень до нього оприлюднюється за винятком інформації, доступ до якої обмежено його сторонами відповідно до закону або за їхнім рішенням.

    Реєструючий орган письмово інформує про реєстрацію угоди (договору), змін і доповнень до них суб’єкта, який подав на реєстрацію цей документ.

    Звертаємо увагу, що реєструючий орган не робить жодних написів на примірнику угоди, договору, змін і доповнень до них, і не повертає його сторонам.

    Реєструючий орган зберігає поданий примірник документу до заміни новою угодою (договором).

     

    РЕЄСТР

    галузевих (міжгалузевих), територіальних угод, колективних договорів, змін і доповнень до них

    Назва угоди (договору), змін і доповнень до неї (нього) із зазначенням переліку суб’єктів сторін

    Дата набрання чинності, строк, на який укладено

    Суб’єкт, що подав на повідомну реєстрацію, вихідний, вхідний номер, дата супровідного листа

    Реєстраційний номер, дата повідомної реєстрації угоди (договору), змін і доповнень до неї (нього)

    Номер і дата листа реєструючого органу з інформацією про повідомну реєстрацію угоди (договору)

    Колективний договір між правлінням та трудовим колективом Горохівського міського споживчого товариства

    01.10.2019

    2019-2022рр.

    Горохівське міське споживче товариство,

    № 86 від 26.11.2019

    28.11.2019

    № 12

    № 1/9.09/2-19 від 29.11.2019

    Зміни і доповнення до колективного договору між адміністрацією та профспілковим комітетом управління фінансів Горохівської РДА

    17.01.2020

    2020 р.

    Управління фінансів Горохівської РДА

    № 48 від 17.01.2020

    20.01.2020

    № 1
    № 1/9.09/2-20 від 20.01.2020
    Зміни і доповнення до колективного договору між адміністрацією та профспілковим комітетом Горохівського психоневрологічного інтернату

    20.01.2020

    2020 р.

    Горохівський психоневрологічний інтернат

    № 31 від 20.01.2020

    21.01.2020

    № 2
    № 2/9.09/2-20 від 21.01.2020
    Колективний договірміж адміністрацією управління Державної казначейської служби України і профспілковим комітетом управління Державної казначейської служби України

    27.12.2019 р.

    2020 – 2022 рр.

    Управління Державної казначейської служби України

    № 03-08/102 від 22.01.2020
    22.01.2020 № 3 № 3/9.09/2-20 від 22.01.2020

    Зміни і доповнення до колективного договору між адміністрацією та профспілковим комітетом  ЗОШ І – ІІІ ст. № 1 ім. І.Я. Франка м. Горохів

    20.01.2020 р. 2018 – 2022 рр.

    ЗОШ І – ІІІ ст. № 1 ім. І.Я. Франка м. Горохів

    № 22 від 03.02.2020

    03.02.2020 № 4 № 4/9.09/2-20 від 03.02.2020
    Колективний договір між профспілковим комітетом та управлінням регіонального розвитку райдержадміністрації

    2.01.2020 р.        

    2020 – 2022 рр.

    Управління регіонального розвитку райдержадміністрації № 46/01.1.19 від 31.01.2020

    04.02.2020 № 5 № 5/9.09/2-20 від 04.02.2020

    Колективний договір між уповноваженим представником власників в особі директора та  трудовим колективом ТОВ «Завод «Горсталь» 

    04.01.2020 р. 2020 – 2025 рр

    ТОВ «Завод «Горсталь»

    № 9 від 03.02.2020
    04.02.2020 № 6 № 6/9.09/2-20 від 04.02.2020

    Колективний договір між адміністрацією ПрАТ «Горохівське АТП 10764» та трудовим колективом ПрАТ «Горохівське АТП 10764»

    3.02.2020 р.           

    2020 – 2023 рр.

    ПрАТ «Горохівське АТП 10764»

    № 5 від 05.02.2020
    06.02.2020 № 7 № 7/9.09/2-20 від 06.02.2020
    Колективний договір між адміністрацією  та трудовим колективом Горохівського коледжу Львівського національного аграрного університету

    5.02.2020 р.

    2020 – 2024 рр.
    Горохівський коледж Львівського національного аграрного університету № 36 від 10.02.2020

    12.02.2020 № 8

    № 8/9.09/2-20 від 12.02.2020

    Зміни і доповнення до колективного договору між адміністрацією та профспілковим комітетом  ЗОШ І – ІІІ ст. с. Мерва

    2.01.2020 р.

    2020 – 2021 рр.
    ЗОШ І – ІІІ ст. с. Мерва № 01-19/9 від 7.02.2020

    13.02.2020

    № 9

    № 9/9.09/2-20 від 13.02.2020
    Колективний договір між адміністрацією  та профспілковим комітетом ДНЗ «Надія» с. Галичани

    15.01.2020 р.

    2020 – 2025 рр.
    ДНЗ «Надія с. Галичани № 18 від 12.02.2020 14.02.2020  №10 № 10/9.09/2-20 від 14.02.2020

    Колективний договір між адміністрацією  та профспілковим комітетом Районної державної адміністрації

    4.02.2020 р.

    2020 – 2021 рр.
    Районна державна адміністрація № 340/30/2 – 20 від 11.02.2020 21.02.2020 №12 № 12/9.09/2-20 від 21.02.2020

    Колективний договір між адміністрацією ЗОШ І – ІІІ ст. Скобелка, адміністрацією ДНЗ «Пролісок» с.Скобелка та профспілковим комітетом

    17.02.2020 р.

    2020 – 2025 рр.

    ЗОШ І – ІІІ с. Скобелка

    № 1 від 20.02.2020
    26.02.2020 №13 № 13/9.09/2-20 від 26.02.2020

    Зміни і доповнення до колективного договору між адміністрацією та профспілковим комітетом  Горохівського ВУЖКГ

    20.02.2020 р.

    2018 – 2021 рр.

    Горохівське ВУЖКГ

    № 44 від 26.02.2020

    27.02.2020 №14

    № 14/9.09/2-20 від 27.02.2020

    Колективний договір між адміністрацією  та трудовим колективом ТОВ «ТЕХ – АГРО»

    02.03.2020

    2020 – 2023 рр.

    ТОВ «ТЕХ – АГРО»

    № 21 від 12.03.2020
    13.03.2020 № 17 № 17/9.09/2-20 від 13.03.2020

    Колективний договір між адміністрацією  та трудовим колективом КНП «Горохівський районний центр первинної медико – санітарної допомоги»

    12.06.2020

    2020 – 2025 рр.

     КНП «Горохівський районний центр первинної медико – санітарної допомоги»

    № 610/2-01-15.20
    26.06.2020 № 18 № 18/9.09/2-20 від 26.06.2020
    Зміни і доповнення до колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ТзОВ «Еталон»

    03.02.2020

    2020 – 2023 рр.

    ТзОВ «Еталон»

    № 128 від 26.06.2020
    30.06.2020 № 19

    № 19/9.09/2-20 від  30.06.2020

    Колективний договір між власником і     радою трудового колективу ТзОВ «Волинь – нова»

    01.04.2020  2020 – 2023 рр.

    ТзОВ «Волинь – нова» № 177 від 06.08.2020

    11.08.2020 № 20

    № 21/9.09/2-20 від 20.08.2020

    Колективний договір між адміністрацією  та трудовим колективом Угринівського ЗДО «Зірочка»

    03.08.2020

    2020 – 2025 рр.

    Угринівський ЗДО «Зірочка»

    № 40 від 20.08.2020
    20.08.2020 № 21

    № 21/9.09/2-20 від 20.08.2020

    Зміни і доповнення до колективного договору між адміністрацією та радою трудового колективу ПрАТ «Горохівське АТП 10764»

    01.09.2020 2020 – 2023 р.

    ПрАТ «Горохівське АТП 10764»

    На № 40 від 01.10.2020
    02.10.2020 № 22

    № 22/9.09/2-20 від 02.10.2020

    Колективний договір між адміністрацією  та трудовим колективом Горохівської районної державної лікарні ветеринарної медицини

    25.09.2020  2020 – 2023 р

    Горохівська районна державна лікарня ветеринарної медицини на № 268 від 02.20.2020

    05.10.2020 № 23

    № 23/9.09/2-20 від  05.10.2020

     

    Колективний договір між адміністрацією  та профспілковою організацією управління соціального захисту населення Горохівської райдержадміністрації

     

    15.10.2020 2020 – 2022 р

    Управління соціального захисту населення Горохівської районної державної адміністрації

    25.11.2020 № 24

    № 24/9.09/2-20 від  25.11.2020

     

     

    Переглядів 30885 Останнє редагування Четвер, 26 листопада 2020 16:38
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Горохівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Горохівській райдержадміністрації.
    Адреса: 45700, м. Горохів, вул. Шевченка, 17, тел. (03379) 2-15-02, факс 2-11-52, E-mail: info@goradm.gov.ua
    © 2014 goradm.gov.ua