21 січня 2020 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Влада і громадськість
    Регуляторна політика
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
  • Відкриті дані
  • Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Виборець має знати!
  • Відділ статистики інформує
  • Соціальний захист населення
  • Оголошення
  • Зайнятість населення
  • Громадська рада при РДА
  • Управління юстиції
  • РДА звітує
  • Центр надання адмін послуг
  • Правове забезпечення
  • Казначейська служба інформує
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Допомога армії
  • Контрактна армія
  • Електронне звернення
  • Протидія домашньому насильству
  • АРХІВ НОВИН

    « Січень 2020 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31    
    Понеділок, 20 січня 2014 13:16

    Соціальний захист населення

    ПОЛОЖЕННЯ про управління соціального захисту населення Горохівської районної державної адміністрації (завантажити)

    ГРАФІК особистого прийому громадян працівниками управління соціального захисту населення райдержадміністрації (завантажити)

    Довідник телефонів працівників управління соціального захисту населення Горохівської райдержадміністрації

    Наказ управління соціального захисту населення райдержадміністрації Про проведення перевірки, передбаченої Законом України „Про очищення влади” №14

    Орієнтовний розрахунок розміру субсидії на оплату житлово-комунальних послуг

    *Застереження! Всі розрахунки є попередніми та не охоплюють всі критерії, що враховуються при призначенні субсидії. Для остаточного визначення права на отримання субсидії рекомендуємо звернутись до місцевого органу соціального захисту населення

    Інструкція про порядок заповнення бланків

    Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

    Заява про призначення житлової субсидії

    Реформа системи надання житлових субсидій населенню

    Програма підтримки демобілізованих учасників антитерористичної операції та членів їх сімей на 2016-2018 роки

    ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ І, ІІ, ІІІ ГРУП ВІКОМ ВІД 16 РОКІВ (в тому числі учасників АТО)

    ДОСТУПНІСТЬ ДО ОБ'ЄКТІВ ГРОМАДСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В РОЗРІЗІ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ ГОРОХІВСЬКОГО РАЙОНУ

    ПЛАН заходів щодо запобігання та виявлення корупції в управлінні соціального захисту населення Горохівської районної державної адміністрації  на 2018 рік

    Реабілітація в санаторії ім. С.Лазо ТзОВ "Примор'я" (завантажити інформацію: 1, 2, 3, 4)

    Реабілітація у Волинському обласному санаторії "Лісова пісня"

    Реабілітація у дочірньому підприємстві "Південь-курорт-Сервіс" (завантажити інформацію 1)

     

    Про роботу управління соціального захисту населення Горохівської райдержадміністрації за грудень 2019 року

    Стан справ щодо дотримання чинного законодавства в частині оплати праці з боку суб’єктів господарської діяльності постійно вивчається і контролюється відділом з питань праці та соціально-трудових відносин управління соціального захисту населення.

    Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 01.01.2020 року становить 24,1 тис.грн. Боржником є філія «Горохівський автодор», сума заборгованості становить 20 % від загального фонду оплати праці.

    Протягом 2019 року відбулось 12 засідань міжвідомчої робочої групи з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на погашення заборгованості, підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати. Заслухано 33 керівники підприємств, установ, організацій, рівень заробітної плати яких нижчий від законодавчо встановленого рівня.

    Протягом 2019 року відбулось 12 засідань робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення під час яких  узгоджено координацію  дій з виявлення фактів використання праці неоформлених працівників, запобігання нелегальній зайнятості та виплаті доходів без сплати належних сум податків, зборів до державного бюджету.

    Проведено 180 відвідувань суб’єктів підприємницької діяльності, під час яких виявлено 73 випадки неоформлення найманих працівників та 30 випадків здійснення діяльності без державної реєстрації. За результатами відвідувань  забезпечено оформлення трудових відносин з 73 працівниками та 30 осіб здійснили  державну реєстрацію підприємницької діяльності

    Під час реєстрації колективних договорів спеціалістами відділу з питань праці та соціально-трудових відносин надаються рекомендації щодо застосування на підприємствах, в установах та організаціях переліку і розміру доплат й надбавок до тарифних ставок та посадових окладів працівників, приведення положень колективних договорів у відповідність до норм діючої Генеральної угоди, регіональної та галузевих угод, включення до них положення щодо умов зростання фондів оплати праці працівників виробничої сфери та встановлення міжкваліфікаційних співвідношень в оплаті праці. Протягом 2019 року управлінням зареєстровано 12 колективних договорів, змін і доповнень до них.

    Відповідно до Положення про порядок проходження альтернативної (невійськової) служби від 10 листопада 1999 року № 2066 (зі змінами) громадяни мають право на альтернативну службу, якщо виконання військового обов’язку суперечить їхнім релігійним переконанням і якщо вони належать до діючих відповідно до законодавства релігійних організацій, віровчення яких не допускає користування зброєю. Перелік таких релігійних організацій затверджується Кабінетом Міністрів України.

    Станом на 01.01.2020 року альтернативну (невійськову) службу проходять 7 громадян, з них: Християни Віри Євангельської П’ятидесятники – 5, Свідки Єгови – 2.

    Відповідно до Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми” відділом соціальної допомоги управління соціального захисту населення  станом на 01.01.2020 р. призначено державних  допомог сім’ям з дітьми  в  тому числі:

    - за призначенням допомоги по вагітності і пологах   звернулось 268 осіб, допомога нарахована   на суму 519194грн.,;         

     - за призначенням допомоги при народженні дитини звернулося 438 осіб, допомога нарахована на суму 23390040 грн.;

    - допомога при усиновлені дитини  нарахована 3 сім’ям на суму 49033 грн.;   

     - на допомогу  одиноким матерям   звернулося 813 осіб, допомога нарахована  на суму 7865628 грн.; 

     - на допомогу  на дітей, які знаходяться під опікою чи піклуванням  звернувся 31  опікун, допомога нарахована  на суму 1459936   грн.  

    - на допомогу багатодітним сім’ям звернулось 672 особи, допомога нарахована на суму 10699170 грн.

    Допомога по догляду за інвалідом І або ІІ  групи внаслідок психічного розладу   призначена 183 одержувачам  на суму  5099731 грн.

    Державна соціальна допомога з інвалідністю з дитинства  та дітям з інвалідністю    призначена 914  інвалідам  на суму 23038099 грн.

    Відповідно до Постанови  Кабінету Міністрів України №189 від 22.02.06.р. “Про Порядок призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх не відоме” допомога призначена 2 сім’ям, на суму 70506   грн.

              За призначенням державної соціальної допомоги як малозабезпеченим сім’ям  звернулося 2029 сімей,  призначено державну соціальну допомогу на суму  31720202 грн.

              Відповідно до Закону України “Про соціальні послуги” компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги  станом на 01.01.2020  призначено 95  особам на суму 201017 грн. 

    Відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам”  допомогу   призначено 211 особам на суму 3793749  грн., 

    Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від  31.01.2007 №81 “Про Порядок призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною”   станом на 01.01.2020 року  на обліку перебуває 6 прийомних сімей та  1 будинок сімейного типу, яким призначена соціальна допомога на 20-х дітей-сиріт та грошове забезпечення прийомним батькам загальною сумою 1459935 грн. 

    Всього  станом на 01.01.2020  нараховано допомог що фінансуються за рахунок субвенцій на суму 108527243 грн., та профінансовано  108527243 грн.

    Відповідно Постанови КМУ від 01 жовтня 2014 року № 509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб згідно журналу видачі довідок, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або районів проведення антитерористичної операції  обліковано  125 осіб, яким відповідно видано довідки про взяття на облік особи, переміщеної з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.

      Відповідно Постанови КМУ  від 01 жовтня 2014 року № 505» Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг  призначено 14 особам,  на  суму 28712 грн.,  

    Згідно Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива    станом на 01.01.2020 користуються житловими  субсидіями для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 5113 сімей, та на тверде паливо та скраплений газ 539сімей.   

    Знято з виплати 108 особових рахунків. Сформовано 8 атестатів на висилку особових справ. Видано фінансових довідок про доходи одержувачів допомог – 1351. Нараховано єдиний внесок до Пенсійного Фонду на 2472 одержувачів.

    Підготовлено та проконтрольовано відомості нарахувань по банківських установах та поштових відділеннях на 5689 одержувачів на суму 9119827,380 грн.

    Відповідно до статті 103 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування та Наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 10.01.2007  № 4 “Про затвердження Порядку здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України”  в Головному управлінні Пенсійного фонду України ( Горохівському відділенні) з початку 2019 року перевірено 413 новопризначених пенсійних справ та 897  перерахованих. Перевірено виплату по відділенню зв’язку Старики -347 пенсіонерів, Лобачівка – 303 пенсіонери, Скірче – 181 пенсіонер, Сільце – 105 пенсіонерів, Колодежі – 135 пенсіонерів , Журавники – 197 пенсіонерів, Мирків 228 пенсіонерів, Підбереззя – 166 пенсіонерів, Лемешів – 119 пенсіонерів, Скобелка – 335 пенсіонерів, Терешківці – 147 пенсіонерів, Мерва – 226 пенсіонерів, Іванівка – 190 пенсіонерів, Шклінь – 300 пенсіонерів, перевірено виплату по Горохівському будинку інтернаті 75% і 25% по 72 підопічних. Постійно проводиться прийом громадян та своєчасно надаються роз’яснення щодо правильності призначення пенсій, вживаються заходи для усунення причин, що викликають скарги.

    З початку 2019 року підготовлено 128 відповідей на звернення громадян щодо правильності  призначення , перерахунків та виплати пенсій, 48 відповідей на запити Пенсійного фонду, 43 відповіді на зверненя щодо пошуку архівних справ. Звернення своєчасно розглянуті, пошук архівних справ проведено. Проведено роз’яснення та зроблено запити по встановленню статусу учасника війни відповідно до п. 13 ст.9 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та Постанови КМУ № 739  від 23.09.2015, які направлені в зону АТО від організації.

    З початку року у системі електронного документообігу АSKOD  зареєстровано: вхідних документів - 1350, вихідних – 225, контролів щодо подання інформації - 499.

    Станом на 01.01.2020 року   надійшло 860 звернень громадян. Найбільша кількість громадян звернулася з заявами щодо надання одноразової грошової допомоги та надання субсидій. Також по питаннях забезпечення санаторно-курортним лікуванням, призначення та виплата ДСД, про надання пільг, надання допомоги потерпілим внаслідок пожежі та інші.

    Пільгами на оплату житлово-комунальних послуг готівкою в районі щомісяця користується в середньому 3320 громадян різних категорій. Сума нарахованих  пільг станом на 01.01.2020  становить 10366,8 тис. грн.

    З початку року виплачено 398421,00 грн. на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу 310 пільговикам.

    ПрАТ «Горохівське АТП 10764» перераховано кошти по заборгованості за пільгове перевезення пасажирів за 2018 рік в сумі 35154,57грн.

    ПАТ «Укртелеком» перераховано кошти на відшкодування заборгованості за надані пільги окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку за 2017-2018 роки в сумі109968,55грн.

    Виплачено соціальної стипендії 35 студентам вищих навчальних закладів на суму 35250,00грн.

    Для призначення і виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення сім’ям осіб, визначених абзацами п’ятим - восьмим пункту 1 статті 10 Закону, для осіб з інвалідністю I-II груп, яка настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, визначених пунктами 11-14 частини другої статті 7 Закону, та які потребують поліпшення житлових умов і перебувають на обліку за місцем проживання відповідно до Житлового кодексу Української РСР – поставлено на облік 1 особа з інвалідністю внаслідок війни.

    Внесено інформацію про  970 осіб, які мають право на пільги, до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.

    Згідно ПКМУ №373 від 17.04.2019р. «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» сформовано реєстри нарахованих сум платежів пільговикам та передано в автоматизовані системи АТ «Ощадбанк» на суму 2357 тис.грн. на 2790 осіб.

    Для перевірки актуальності даних, внесених в ЄДАРП , а також для отримання інформації про монетизацію пільг було розглянуто 2357 звернень пільговиків.

     На  обліку забезпечення інвалідів автомобілями перебуває:

    – на першочергове забезпечення спец автотранспортом – 2 інваліди ВВ війни, які брали участь у бойових діях 1941-1945 рр.,

    – позачергового забезпечення – 16 інвалідів ВВ війни,

    • загального порядку забезпечення – 82 інвалідів дитинства, дітей-інвалідів та загального захворювання та інвалідів, які мають в користуванні автомобілі.

    Проведено звірку виплати компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування      автомобілів та транспортні витрати за  2019 рік, проведено інвентаризацію справ осіб з інвалідністю та здано акт проведення інвентаризації до департаменту соціального захисту.

    Станом на 01.01.2020 на обліку для забезпечення технічними , протезно-ортопедичними та іншими засобами реабілітації перебуває 1060 осіб. Видано 1197 направлень на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації та направлень на протезно-ортопедичні вироби. На кожного протезуючого заведена особова справа з переліком необхідних документів та введена до Централізованого банку даних з проблем інвалідів. Введенно 26 індивідуальних програм реабілітації інвалідів до центральної бази данних осіб з інвалідністю.

    Забезпечено 2 дитини з інвалідністю та 2 особи з інвалідністю кріслами колісними, 1 особу з інвалідністю кріслом-стільцем  та 2 особи з інвалідністю палицями. Видано 34 протезно ортопедичних засоби та 10 засобів рабілітації.

    На обліку на забезпечення санаторно-курортним лікуванням перебуває 644 особи з інвалідністю від загального захворювання, 22 інваліди ВВ війни (на одержання компенсації), 2 учасники бойових дій, 14 учасників війни, 41 ветеран праці та 53 учасники АТО.

    Направлено 1 дитину з інвалідністю на проходження комплексної реабілітації до Державної реабілітаційної установи для дітей з інвалідністю «Дачне» та 1 дитину у «Пролісок».

    Проведено роз’яснювальну роботу в телефонному режимі з учасниками бойових дій АТО щодо санаторно-курортного лікування та надання реабілітаційних послуг, надано потребу на 2020 рік.. Також відповідно до листа департаменту соціального захисту населення проведено опитування сімей загиблих учасників АТО щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням в санаторіях «Лісова пісня», «Пролісок» за рахунок коштів обласного бюджету на 2020 рік.

    Видано путівки на санаторно-курортне лікування 27 особам з інвалідністю та 16 ветеранам війни до санаторіїв Мінсоцполітики та 8 інвалідам війни за рахунок коштів з районного бюджету в санаторії “Лісова пісня”.

    Станом на 01.01.2020 укладено 28 договорів на санаторно-курортне лікування учасників АТО  та один договір на одну особу з інвалідністю АТО в санаторії «Лісова пісня», «Орізонт», «Світанок» та «Пролісок».

    Особам з інвалідністю від загального захворювання та з дитинства   укладено 32 договора в санаторії «Лісова пісня» та інші. Забезпечено санаторно-курортним лікуванням 2 спинально хворих інвалідів в санаторіях м. Одеса.

    На психологічну реабілітацію до санаторію «Орізонт» м. Одеса направлено 3 учасники АТО, які пройшли реабілітацю.

    Проводиться робота щодо укладення договорів та направлення до Центрів реабілітації діток з інвалідністю в наслідок ДЦП.  У вересні направлено дві дитини з інвалідністю в реабілітаційний Центр «Еліта» м. Львів у грудні 1 дитину направлено на реабілітацію.

    Для виплати одноразової грошової допомоги прийнято 17 заяв від малозахищених осіб та осіб з інвалідністю та проведено виплату 17 особам на суму 12480,50 грн.

    Проводиться видача пільгових посвідчень, вкладишів та проїздих талонів ветеранам війни та учасникам АТО.

    Відповідно до Закону „Про основи соціальної захищеності інвалідів” постійно проводиться робота по виявленню інвалідів, які бажають працювати. Списки таких осіб подаються до центру зайнятості у встановленій формі. Також ведеться облік  інвалідів, які бажають навчатись у Всеукраїнському Центрі професійної реабілітації.

    З метою перевірки нужденності сім’ї та цільового використання коштів у певному виді допомоги державними соціальними інспекторами управління складено 3426  актів  обстеження матеріально-побутових умов сімей, які звернулись за наданням житлових субсидій, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, допомоги на дітей одиноким матерям з урахуванням доходів, допомоги по догляду.

    Здійснено 3215  перевірок  достовірності інформації про доходи та майновий стан отримувачів соціальних допомог та житлових субсидій.

    Відповідно до Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи » cектором з питань постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи станом на 01.01.2020 року проведено такі виплати:

    – щомісячна грошова допомога у зв’язку з обмеженням споживання продуктів харчування та компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи –61 одержувач на суму 237745 грн.;

    – на відшкодування коштів за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами громадян, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС з обласного бюджету профінансовано на  суму 26065,46 грн.;

    – за надані послуги з безкоштовного зубопротезування  профінансовано 12682,65грн.

    Станом на 01.01.2020  з санаторно-курортними закладами укладено 14 трьохсторонніх договорів на санаторно-курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС. Оздоровлено за рахунок державних коштів в таких  закладах як «Трускавецькурорт» – 7 осіб, санаторій ім. Горького (м.Одеса) – 2 особи, «Лісова Пісня » – 4 осіб., «Моршинкурорт »-1 особа.

    Виплачено грошову компенсацію замість санаторно-курортної путівки  4 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

    Загальна сума коштів, виділена для забезпечення санаторно-курортним лікуванням постраждалих осіб у 2019 році становить 109400,00 гривень. Укладено 14 угод на суму 112471,02 грн., в тому числі за рахунок державного бюджету 109314,90грн., з них 1 угода з батьками дітей інвалідів на суму 14490,00 грн.

    Одноразова компенсація на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (стаття 48 Закону, постанова КМУ від 14.05.2015 №285) виплачена 81 особі в сумі 15456,00 грн.

    Надання щорічної та додаткової відпустки громадянам , які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи профінансовано в сумі 25994,00 гривень.

    Здійснюється прийняття документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської  катастрофи.

    Надано статус потерпілих від  наслідків аварії на ЧАЕС, категорії 1А документи яких відповідають вимогам постанови, замінено на  посвідчення нового зразка в кількості 36 осіб.

    За підсумками літньої оздоровчої кампанії, станом на 01.01.2020 року послуги з оздоровлення та відпочинку отримали 1717 дітей. Із них охоплено оздоровленням –  172 дитини , відпочинком  - 1545 дітей .

    За путівками Міністерств соціальної політики та  охорони здоров’я України направлено на оздоровлення до державного підприємства «Український дитячий центр «Молода гвардія» м.Одеса 19 дітей та до  державного підприємства України  «Молодіжний державний центр «Артек» – 18 дітей.

    Управлінням соціального захисту населення Горохівської райдержадміністрації в ці заклади уже направлено 37 дітей, з них: 17 - діти з багатодітних сімей; 12 - малозабезпечених сімей; 3 - талановиті та обдаровані діти; 4 – діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, 1 дитина батько учасник АТО.

    На квартирному обліку для забезпечення житлом сімей, які переселяються або переселилися із радіоактивно забруднених територій та поліпшення житлових умов згідно  Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» перебуває 7 сімей.

     

    До уваги споживачів, які мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг!

    Звертаємо увагу на зміну порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

    Починаючи з жовтня 2019 року відповідно до Закону України від 09.11.17 № 2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» пільга надається у грошовій формі.

    Розраховані органами соціального захисту населення суми пільг перераховуватимуться АТ «Ощадбанк» для подальшого проведення ним розрахунків з надавачами послуг за кожного конкретного пільговика (безготівкова форма).

    Пільговикам, які подали заяву до органу соціального захисту населення на отримання пільги готівкою, виплата буде здійснюватися у готівковій формі у зазначений у заяві спосіб (банк або пошта).

    У зв’язку з цим платіж за послугу нараховується у повному обсязі, без врахування знижки, яка надається пільговику.

    У разі отримання готівки пільговик має сплатити спожиті послуги повністю. Інші пільговики сплачують, як і раніше, частину платежу, а суму пільги за них перерахує надавачу послуг АТ «Ощадбанк» (за наявності даних про номер мобільного телефону пільговик отримає інформаційне повідомлення від банку про проведені платежі).

    Враховуючи, що відповідний механізм запроваджується в Україні вперше, через неточності в даних з технічних причин можуть бути випадки ненарахування окремим особам суми пільги за жовтень 2019 року. У такому разі рекомендуємо звернутися до органу соціального захисту населення за місцем проживання. Сума пільги у такому випадку за жовтень буде донарахована в наступному місяці.

     

    Особливості оновленого 21.08.2019 Порядку повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів

     

    1. На повідомну реєстрацію подається один примірник колективної угоди (договору), змін та доповнень до них разом із додатками та супровідним листом.

    На вибір сторін угод, договорів (залежно від їхніх можливостей) пропонується три варіанти подання документів реєструючому органу:

    • оригінал паперового документа з прошитими і пронумерованими сторінками;
    • оригінал електронного документа з пов’язаними з ним кваліфікованими електронними підписами;
    • електронна копія оригіналу паперового документа (фотокопія), засвідчена кваліфікованою електронною печаткою.

    Перелік протестованих систем електронного документообігу, інтеграційну взаємодію яких з Системою електронної взаємодії органів виконавчої влади підтверджено, міститься на офіційному веб-сайті Державного підприємства „Державний центр інформаційних ресурсів України”: http://dir.gov.ua/sistema-elektronnoyi-vzayemodiyi-organ/pereHk-pmtestovan-system- electr/. 

    Реєструючий орган не може відмовляти у повідомній реєстрації колективної угоди, договору, змін і доповнень до них, повертати їх на доопрацювання, витребовувати додаткові документи та встановлювати додаткові вимоги до оформлення поданих на реєстрацію документів.

    З метою посилення інформування заінтересованих суб’єктів реєструючий орган оприлюднює:

    реєстр колективних угод (договорів), змін і доповнень до них;

    текст колективних угод (договорів), змін і доповнень до них;

    власні рекомендації щодо приведення угоди (договору) у відповідність з вимогами законодавства (у разі їх наявності);

    перелік підприємств, установ, організацій, для яких є обов’язковими положення колективної угоди (у разі подання такого переліку сторонами угоди).

    Слід зазначити, що достатньо зручним для користування є варіант оприлюднення реєстру угод (договорів), змін і доповнень до них із активними посиланнями на текст вказаних вище документів.

    Важливо враховувати, що текст колективного договору, змін і доповнень до нього оприлюднюється за винятком інформації, доступ до якої обмежено його сторонами відповідно до закону або за їхнім рішенням.

    Реєструючий орган письмово інформує про реєстрацію угоди (договору), змін і доповнень до них суб’єкта, який подав на реєстрацію цей документ.

    Звертаємо увагу, що реєструючий орган не робить жодних написів на примірнику угоди, договору, змін і доповнень до них, і не повертає його сторонам.

    Реєструючий орган зберігає поданий примірник документу до заміни новою угодою (договором).

     

    РЕЄСТР

    галузевих (міжгалузевих), територіальних угод, колективних договорів, змін і доповнень до них

    Назва угоди (договору), змін і доповнень до неї (нього) із зазначенням переліку суб’єктів сторін

    Дата набрання чинності, строк, на який укладено

    Суб’єкт, що подав на повідомну реєстрацію, вихідний, вхідний номер, дата супровідного листа

    Реєстраційний номер, дата повідомної реєстрації угоди (договору), змін і доповнень до неї (нього)

    Номер і дата листа реєструючого органу з інформацією про повідомну реєстрацію угоди (договору)

    Колективний договір між правлінням та трудовим колективом Горохівського міського споживчого товариства

    01.10.2019

    2019-2022рр.

    Горохівське міське споживче товариство,

    № 86 від 26.11.2019

    28.11.2019

    № 12

    № 1/9.09/2-19 від 29.11.2019

     

     

    Переглядів 29067 Останнє редагування П'ятниця, 10 січня 2020 11:48
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Горохівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Горохівській райдержадміністрації.
    Адреса: 45700, м. Горохів, вул. Шевченка, 17, тел. (03379) 2-15-02, факс 2-11-52, E-mail: info@goradm.gov.ua
    © 2014 goradm.gov.ua